درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ
  • ۱۸۷ : views
  • ۱۹ : Comments
  • : Categories

اگه شده بمیرم هم میرسم؟نه نه!میخوام زنده بمونم و بهشون برسم👑😇

عا واقعا داشتم ب این فکر میکردم که چی بنویسم و تصمیم ک گرفتم همینجوری بنویسم! (تصمیم بزرگی بود نه؟😂)
یه وقتایی هست که وقتی پای تحقیق هام میشینم هی ب خودم و برگه هام و یادداشت هام نگاه میکنم و میگم یعنی میشه؟!ترس تماما غالب میشه بهم که اگه نشه چی میشه...؟!

 

یکم زیاد نوشتم.اشکالی نداره اگه واقعا حالشو ندارین بخونین..ولی خب،اینو بدونین اگه ی سری تصمیم های جذابی گرفتین (هررر چی هسست!) که شاید مخالف زیاد داره، یا خودتونین و تصمیمتون بقیه پستو بخونین..!


در اداگه پاراگراف اول:
اما با افتخار یکسال گذشته رو به خاطر میارم که حسابی از لحاظ احساسی تحصیل کردم و تصمیم گرفتم این تحصیلو تا اخرین روز عمرم انجام بدم.
به خودم میگم تو یه نفری نمیتونی سیستمِ موجودِ حاکم رو عوض کنی،اما میتونی دانش ایجاد و توانایی ساختن یه سیستم جدید رو به دست بیاری.

بعد دوباره شروع میکنم.به کار روی ایده هام.به کار روی این همه منبعی که دارم برای یاد گیری.واقعا یکم سخته بیشتر روزا  ۵ونیم صبح بیدار شم.اما خب فقط اینجوری میتونم به همه کار ها برسم!شاید مجبورم کم تر از ۷ یا ۶ ساعت تو طول شبانه روز بخوابم،اما این مانع نمیشه که بگم (-خوابم میاددد!!!فقط یکم دیگه).

البته وقتایی انرژیم ته میکشه.خسته میشم حتی فیزیکی!خودمو روی مبل میندازم و سرمو با نگاه کردن به در و دیوارای خونه گرم میکنم.ولی بعد از چند روز استراحت میگم دوباره وقتشه.بزن بریم یاد بگیریم.

واقعا نمیدونم چیزی که میخوام تماما، شدنیه یا نه...اما یه روزی یه بزرگی گفت:بزرگترین ریسک اینه که ریسک نکنی.به خاطر همین همه تلاشم رو باید انجام بدم که سال آینده تصمیم نهاییم رو قطعی کنم و ترک تحصیل کنم.باید به قول هایی که به هم هدف هام دادم پایبند باشم.
خانم های وکیل و حسابدار آینده که حسابی روی من حساب باز کردن.و خب مسئولم الان!درقبال قولی که بهشون دادم.

شاید تابستون کشمکش های زیادی داشته باشم.چون پدر میگه دیگه باید تابستون واسه کنکور بخونی.اما خبر نداره دخترش که حسااابی ام روش حساب باز کرده که حداااقل دانشگاه صنعتی اصفهان(دومین دانشگاه تراز اول مهندسی تو ایران) قبول شه،چه نقشه هایی تو سرشه.
تصمیم ندارم بگم بهشون.چون یه حرف توی مغزم تکرار میشه:
داری هدفاتو برای بقیه تعریف میکنی؟تبریک میگم تو یه احمقی!

 نمیخوام حماقت کنم.حداقل الان نه.میخوام نتایجم حرف بزنن.برام مهم نیست که چه قدر شکست و موفقیت توی این راه به دست میاد.
میدونم که قراره حرف زیاد بشنوم. نیش و کنایه ها از الان اماده ان.اما اونا نمیفهمن!
که من مسیریو پیدا کردم که بهش میگم مالِ مَن.
و هدفیو دارم،که هیچکس..مطلقا هیچکس توی دنیا اونو نداره. روزی رویا بود.اما الان به چند بخش تقسیم شده.ممکنه فقط بدونم امسال قراره چیکار کنم و تکلیفم هنوز برای ۱۴۰۱معلوم نباشه که دقیقا باید چی بشه.اما فعلا برنامه و فوکس من روی یک سالست. قرار نیست همه چیز از الان تا اخر مشخص باشه.شاید ده تا قدم بعدیو نتونم پیش بینی کنم اما میدونم قدم فردا صبح چیه.و خب این یه مزیته.نه؟

میدونم که روزی خودشون ازم تشکر میکنن که راه خیلی هارو رو ادامه ندادم.اون روز کیه؟یک سال دیگه؟دوسال دیگه؟شاید ۵سال دیگه!
اما میدونم که تک تک این ادما جزو انگیزه هام برای حرکتن.باید ببینن و خووووب تماشا کنن که چیکار میکنم.

اونا هر روزشونو تکرار میکنن..اما من خسته شدم از اینکه بیشتر از ۲۰..۳۰تا منبع بزرگ و معتبر هست که هر هفته و هر ماه باید گزارش هاشونو،پیش بینی هاشونو و کوفت و زهرمار رو ازشون گرفت.بعد مطالعه کرد تا رفتار و سیاست های پولی و مالی غول های جهانو بررسی کرد که قراره برای یه ماه آینده به کدوم سمتِ فااااکی ای بریم؟(این واقعا نهایت بی ادبی بود.ساری!)
واقعا چشمام بعدش میسوزن!من دیگه واقعا نمیخوام هیچکدومو بخونم.به خاطر همین تصمیم گرفتم یه کاری بکنم.
به جای خودنشون...باید مشخص کنم که چی بنویسن!این بهترین گزینست.

۱۹ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • .★. farzaneh

    باراناااااا میخوای چیکار کنییییی؟😶😶

  • Barana
    فرزانم الان که در حال تحقیقم بیشتر ..کم کم درباره روند کار مینویسم تو وبم..
    البته چند تا پست قبلیم درباره تارگت های ماه های ایندم نوشته بودم..اونو ببین**
  • بز زنگوله پا سانا :|  ..

    سلام اونیییییییییی 

    بخلللللل *-*

    چقد بخلی شدم :|

    خوبی؟

  • Barana
    سلاااااااام ترانههه جوووونم**
    بیا بخخخلم
    +اونیت هم مث خودته نگران نباش😄😍

    عااالیم**
    تو چطوووری فندق خوشمزه من؟؟؟
  • .★. farzaneh

    این الان پست قبل از طوفان بود؟😶😶😶

  • Barana
    گرامر ingتو فارسی نداریم؟🤣

    اصن ببین بیا بگیم به کلش میگم طوفان..این بهتره😁😀
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    جوننننن همینههههه افرینننن🤩🤩🤩❤ ادامه بدههه ت موفق میشییی

  • Barana
    از پدرت انتظاری غیر این داری پسـرم؟🤣🤣
  • Countess  007

    تبریک میگم بهت آفرین!همینه اهدافت رو دنبال کن و مشکلات و سختی ها به فرصت

    امیدوارم موفق باشی!

  • Barana
    یااا مرســــی عزیزم**
    توهم موووفق باااشی😍

    خوشحال میشم اشنا شیم^^
    بارانام
    17 سالمه^^
  • پروانه ★__★

    :)

  • Barana
    😍😘😘
    چطووری پروان جااانم؟
  • Countess  007

    حتماB-)

    من آیرین ام و ۱۸سالمه:-)

    خوشبختم

  • Barana
    منمم آیرییین جانم😇
    من یازدهیم.فک کنم دوازدهم باشی یا شایدم فارغ التحصیل ن؟

  • گل نو شکفته ی سانام 😐🌸👐🏻شاخ گوزن شمالی😐🤲🏻 ..

    منم ... نمیدونم 😐 ولی خوب نیستم😐

    هققق🤧🤧

    میدونستی بهترین اونیه دنیایی؟؟🙂

  • Barana
    ایییش:/نمیدونم و خوب نیستم نداریم..باش؟
    تو همیشه باید خوب باشی😋وگرنه با انبر دست میام سراغت😙😂(دیکتاتور تویی😆 )

    نا نمیدونستم..😶ولی میدونستم تو لابلی ترین یدونگ دنیایی😇🍓
  • Countess  007

    من فارغ التحصیلم گلم و پشت کنکوری;-)

  • Barana
    مووووفق باشی شدیییییید**
    امیدوارم در هر صورت بهتررییین راهتو بری😍
  • گل نو شکفته ی سانام 😐🌸👐🏻شاخ گوزن شمالی😐🤲🏻 ..

    هققق بخللل *-*

  • گل نو شکفته ی سانام 😐🌸👐🏻شاخ گوزن شمالی😐🤲🏻 ..

    هققق بخللل *-*

  • Barana
    ترانم...شاخ گوزن شماااالی کجا بود دیییگه؟؟؟😂


    +😍😍😍
  • Countess  007

    مرسی همچنین:-)

    امیدوارم تو هم به هدفهای عالیت دست پیدا کنی

  • Barana
    واهیییی تنککس😙😍آیم ذوقینگ💙💜
  • ترانه :) ..

    جررر 😂😂

    هعی... اونی دست رو دلم نزار که خونه😐😂

  • Barana
    چرا خون ترانه ی قشنگم؟؟؟😶
  • ترانه :) ..

    نمد کلی خوب نیستم😁☝🏻

    الانم دارم ج ح بازی میکنم مناطر اسم جدیدم باش😂

  • Barana
    پس کلی بشین فکر کن و دلیلشو پیدا کن ک چرا خوب نیستی.نمیخوام بگم  این حال خوب نبودنت ب طور حتم علتی داره..شاید فقط یادت رفته خوب باشی..هووم؟
    کسیم جز خودت نمیتونه حالتو خوب کنه و منتظر نباش ی اتفاقی بیافته که حتما حس شعف کنی..
    بگرد ببین تو خودت چ خبر شده ک نمیزاره عمیییق خوب باشی😙😍
    یاددت نره هااا فندق!!!!
  • ترانه :) ..

    باشه میسی سعی امو میکنم😗❤🐣

  • Barana
    سعی تو نمیخواد بکنی😑😂😂
    فقط انجامش بده...جاست همین💪😂
  • ترانه :) ..

    باشه 😁❤

    ژونن بازو شو😂🤲🏻

  • Barana
    اره اتفاقا صبح دیر بیدار شدم...از وقت ورزشم گذشت..
    الان اونی باید بره دوچرخشو بزنه..بعد گرم کنه..بعد بره بودوعه..
    ی قد زیاد😐😂
    من بااای..شب میام وبت😂💪
  • ترانه :) ..

    باشه 😁

    خوش بگذره مواظب خودتم باش ^^

    بازو...😂🤲🏻

  • Barana
    سلاااااااام سلااام ترانه من اومدم دوباااره😁😝
  •  کسی نزدیکم بشه سانا میکشش :|  ..

    سلام اونی 😁❤

  • Barana
    سلاااام فنددقم**اسم جدیدت دوباره مبااااارکت😂😋
  •  کسی نزدیکم بشه سانا میکشش :|  ..

    جررررررر ممنون

    راستی صبحت بخیررر بهترین اونیه دنیا ^^

  • Barana
    بعد از ظهر توام بخیر فندق ترین یدونگ دنیـــــا**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی