درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ق.ظ
  • ۱۳۳ : views
  • ۰ : Comments
  • : Categories

تارگت هایی که برای دوماه اینده باید بزنمشون💜😍☕

سلآآآآآم چطوووورین؟!

من که عالی!

بعد از صبحانه و تایم دویدن در حال انجام کار های الویت دارم بودم

اونا رو هم انجام دادم.

قرار بود درباره تارگتینگ های دوماهه صحبت کنمم**خب از 15 فروردین تا 15 خرداد که دوماهه از هر چیزی که مدنظرمه،یه کارهایی رو باید انجام بدم.

 

*تا اون موقع باید 30الی40% مشخص کرده باشم دقیقا چه جور سیستمی میخوام!

*تا اون موقع تحلیل تکنیکال رو کامل باید یادگرفته باشم

*تا اون موقع باید حسابی روی مهارت های تحلیلی اقتصاد خرد و اقتصاد کلان کار کنم

*تا اون موقع 3الی4 کیلومتر رو باید با بالاتر از70% الی 60%سرعتم توی 20 دقیقه بدوم(میشه نصفِ دو صحرانوردی،چون اون 8 کیلومتر توی 30الی40 دقیقست-ناقابلا میشه 16 دورِ کامل دورِ زمین دو و میدانیِ چمنِ فوتبال.دور اون بیزی هه نه مستطیلش**)

*به سبک زندگی سلامتی هم که با یه سری موارد کوچیک وضع کردم عمل کنم.(مواردش زیادن!)

*البته اولین جلسه کسب و کارم رو هم دیروز برگزار کردیم.و خب من تا دوماه اینده باید با دوستم و البته شریکم حسابی روی استراتژی های محتوا و فرایند کاریمون فوکس کنیم و بهبود بدیم.

 

اما خب..چند دقیقه پیش که داشتم یه سری تحقیقات انجام میدادم روی سیستم سازی به چیز های شایانی رسیدم!!

خب اینا چیز هایی بود که شخصا تعمیم دادم.

علتش این بود که میخواستم بعد از یه ورزش سنگین سیستم دوعه مغزم فعال شده باشه و نگاه علت و معلولی به چیز هایی که یاد میگیرم نداشته باشم و اینو کاهش بدم و تا حدودی هم موفق بودم!!!

 

خب!موفق باشید

وساز دلتوووون کوک^^

شما چیکار میکنید این روزا؟

(گو تو فیکسد پست)

کامنت دهی قفل است
کامنت دهی برای این مطلب در حال حاضر قفل است