درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana

?Whats Up

💙.안녕

خب خوشحالم که قسمت های بعدی دوره جدیدی که توش ثبت نام کردم درحال بارگذاریه و میتونم ادامه فایل های هدف گذاری جی پی اس رو ببینم.

در کل شوق یادگیری چیزیه که هیچوقت نباید ته بکشه😋

استقلال ساعت چهار بازی داره..و طبق روال همیشه:

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من

دل من داند

و من دانم

و دل داند 

و من

💙💙💙💙

جدیدا روی این دارم کار میکنم که حواس پرتیمو موقع انجام کار های مهمم کنترل کنم.همه فکر هایی که توی سیستم یکم چرخ میخورن و درواقع با همون اصطلاح تفنگ ساچمه ای ذهنی ازش یاد میشه؛باید کنترل شن تا تمرکز ۱۰۰درصدی موقع کار کردن داشته باشم.

🍀و خب راه حلی که استادم امتحانش کرده بود و جواب گرفته بود:یادداشت کردن اون افکار دقیقا در همون لحظه ایه که به ذهن میاد.

🚩منم شروع کردم به انجام دادنش!

🌼🌼🌼🌼

امروز باید بعد بازی که تا ۶ طول میکشه سریعا به تردینگ ایکونومیکس سر بزنم و تحلیل هامو انجام بدم!

همینطور باید وویس های تحلیل استادم رو هم گوش بدم!

پس باید بدون اتلاف وقت از ۶تا ۸کار هامو انجام بدم...

✌💜

 

بعدش هم میخوام کاپ کیک بپزم!

فکر خوبیه^^🍸

کامنت دهی قفل است
کامنت دهی برای این مطلب در حال حاضر قفل است