درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ
  • ۶۴۲ : views
  • ۵۵ : Comments

من اینجام!

سلااااااام! چطووورین؟
من برگشتم.*-*
اعتراف میکنم دلم خیلی خیلی واسه تک تک تون تنگ شده. بیاین حسابی پچلونمتوون .
حتی دلم واسه قلب 💙💜 گذاشتن هم تنگ شده.
این چه دوری لعنتی بود که تحمل کردم؟:/عاح گاد..
من بارانام..یادتونه؟ D:

 

۵۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • |тαяαηєн| ..

    اپابزرگ

  • Barana
    ترانه قشنگِ اپا بزرگ😍
  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

    برو همونجایی که بودی. -،-

  • Barana
    زهر مارررر...خواهرم خواهرای قدیم..
    اینقد وحشی نبودی😑
  • .::Soobin My Love::.

    نمیشناسم

  • Barana
    سلام سوبینی..من بارانا ام
    از یه سال و نیم پیش بیان بودم ولی ی تایمی نیومدم.
    ۱۸ سالمه و ..؟
    احتمالا دونسنگمی.نه؟😁
  • سیسو  -

    فحش دادن آزاده دیگه نه؟

  • Barana
    اوه.فحش دادن‌!اره راحت باش- دونسنگ؟-
    ولی مگه نباید مخاطب داشته باشه؟😐

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه پست گذاشتی*-*

  • Barana
    اره نونا🥰
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    باراناممممممم دنذترهارعلزغبژفیطفبژلعزهتذحند

    دیوونه بیا ببیمم یه دنیا دلتنگتمTT

  • Barana
    مانییییییی...جیغغغ😍
    بیا فقط همو بغل کنیییییم من خیلی دلم واست تنگگگگ شدههههه لهنتییی🥺
  • |тαяαηєн| ..

    وینیمیمفنف منو یادتههه

  • Barana
    ترانه الان چیزی دم دستم نیست
    ولی اگه بود قطعا میزدمت...

    بیا بغلم گشنگ کیوتمم..*-*عاخه تورو یادم نیاد پس کیو یادم بیاددد؟
  • |тαяαηєн| ..

    آپا بزرگگگگگTT

    پریدن بغلت*

    جیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

  • Barana
    *نوازش کردن یک عدد گربه به اسم ترانه..*

    خوبی تو؟چه خبرا؟از تایمی ک وات نیومدی و منم نیومدم بیان دیگه ازت خبری ندارررم..🥲
  • .::Soobin My Love::.

    سلام بارانا  

    خوبی ؟ اسمم بارانه سوییتی 

    من 17 سالمه کنکوری بخ بخ 😂😂 دونسنگم دیگ با اختلاف کم😂

  • Barana
    آیگو پس هم اسمیم ی جورایی*-*
    من عالی ام.تو چطوری؟
    یسس!پس یه دونسنگ کنکوری اینجا داریم..*بغل*

    یه سوال:سوبین اسم یکی از اعضای تی اکس تی عه ن؟

  • |тαяαηєн| ..

    یااا من جوجو امم

     

     

    زندم هنوز...سلامتیت 

    اره وات شماره هام همه پاک شد ت ام از بیان رفتی واسه ی تایمی 

  • Barana
    جوجو..عاا در بارش فکر میکنم.😆

    زنده ای؟خوشحالم:/
     *از دست شما جوونا..*
    😂

    هووم..همه چیز دست ب دست هم داد که یه اپابزرگ مهربون از نوه شیطونش جدا شه..بسوزه پدر سرنوشت😁
  • .::Soobin My Love::.

    بلی باران و بارانا 

    منم گودم 

    بغل متقابل-

     

    بلی درسته 😁😁

  • Barana
    ی چیزی تو ادبیات ب این مدل اسما میگفتن ولی  ذهن من قرار نیست یاری کنه😂ایششش:/

    خب خب..تابستون منتهی ب دوازدهم خوش میگذره؟! *دهن کجی..*
    رشتت چیه دونسنگ؟
  • |тαяαηєн| ..

    ججر 

     

    تو خوبی؟ چیکارا کردی؟ 

  • Barana
    عیح..
    منم خوبمم..یکم کار و اینا.
    تو ی شرکت مربوط ب مهارتم شروع ب کار کردم و یک ماهیه مشغولم.
    جوابای دانشگاه هم میخواد بیاد و میخواد نیاد ( #مای_مود )
    فعلا همینا.🤝
  • |тαяαηєн| ..

    عاو خب خوبه موفق باشییی

  • Barana
    توعم موفق باشی شیرینک اپابزرگ.
    خب خب... ی دامادی قرار شد داشته باشم..هنوز دارمش عایا؟
  • .::Soobin My Love::.

    منم که ادبیات ریدم نمیدونم 🤷😂  

     

    بدبختی میگذره با اینکه کنکورمو دستکاری کردن ولی خوبم 

    رشتمم ریاضیه

  • Barana
    دونت ووری بیب‌‌‌..ما بهتر از همه این محدودیت های مسخره ایم که اسمش نمره ودرسه.
    منم رشتم ریاضیه.شایدم بود! خوشبخت ترم🤝

  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

    برو ببینم، هیچ جارم که چک نمیکنی، همین که تا الان زنگ نزدم ممد تریلی یعنی احترام هیونگ بودنتو نگه داشتم-،-

    دقیقا باید یک هفته قبل از اینکه من برم بیای؟:(

  • Barana
    ممد تریلی واسه ترسوندن داداش های بزرگتر استفاده میشه؟اوه مای گاد:/ممد قلی واسه کیاس پس؟😂

    داری میری پس..به خاطر درس و اینا؟عاح..🙁امسال دوازدهم میری یا یازده؟
  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

    ممد تریلی یه ۱۸ چرخ داره، از وقتی با اکسم کات کردم به وجود اومد، دیگه هرکی اذیت کنه میگیم زنگ میزنیم ممد تریلی بیاد😔

     

    میرم یازدهم، تا فروردین کم و بیش هستم، از فروردین تا بعد کنکورم دیگه هیچ جا خبری ازم نیست:(

  • Barana
    عاخ...دردم گرفت از تصورش..وحشی:/

    منم شبیه روحم:/

    چرا اینقد بیخبریییی خب...اخر ماهی..هفته ای؟یه کوشولو تخفیف واسه خانواده؟
  • |тαяαηєн| ..

    عام...ن

  • Barana
    عا ..پس سوال خوبی نبود..!
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    *محکمممممممممممم بغل کردنت

    شت شت شت.....میصتTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • Ari

    گوزو همه چیتو گم کردم

    آدرس بلاگتو مردم تا یادم اومد -_-

  • Barana
    کثااااااااااااااااافط
    من واقعا ی وقتایی میرم هنگوتمو چک میکنم ببینم ایرادی چیزی از من نیست ک هیچ ایمیلی ازت ندارم...
    ینی دسی دسی شماره هامم نداشتی؟خاکککک بر سر کچللللللللللللللت
    راه ارتباطیییییییی بده
  • Ari

    الانم که گم و گوری کلا

    نتا هم خرابه و...

    البته تقصیر خودمه که گمت کردم.. میدونی یکم

    بیشعورم میدونم! (تو هم هستیا ولی)

    به عنوان تنبیه میتونی هرچقد میخوای فوش بدی 😐

    ولی وضعم خوب نبود بوخودا 🤧🤧

  • Barana
    به عنوان معذرت خواهی متقابل فحش نمدم
    رفتم قاطی یزدیــا
    نمیدم رو تایپ میکنم نمدم.خخ..
    زیاد به اغوش یه رفیق قدیمی نیاز دارم..
    امیدوارم کسی نبوده باشه که بهت بگه اریزوعاناااااااااااا
    وگرنه دارش میزنم
    برم مراسم شکرگزاری برپاکنم که ادرس وبم یادت اومدددد...هوووووف...بازم خوبه یادت اومده ها
    وگرنه بدبخ بودیم-________-
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    برگشتیییی

     

  • Barana
    لییییییییییل..دونسنگ بغلییی من**
    دل اوپا کلی برات تنگ شده بووووود
    10 تا بغل...**
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    جقیقتا انتظار نداشتم منو یادت باشه اوپاTT

    *محکم اویزون شدن ازت

    بوسمم کنTT

  • Barana
    یه لیل بود که همش ازم اویزون بووود..یادم نباشه؟(بهم توهین شد..هعی!) (((بیتربییییت ..ینی من پیرررررررم؟؟؟؟))))
    بوص به لپای خوشمزت دونسنگ کوچولومم**
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    اوپا من کجا اویزون بودممممسممسمس=-=(نه اخه خیلی وقته نبودی اوپا ۱ سال و نیم میشه فکر کنم:((( )

    *جیخ کشیدن

    اینجوری که دوق مرگ میشمTT 

  • Barana
    اره قشنگم..یکم طولانی شد.ولی هستممم دیگه**این مهمهD:

    خب خبببب..چه خبر مبرا دونسگنم؟

    _وظیفه یه اوپا ذوق مرگ کردن دونسنگشـه_
    -قال اوپا بارانا-
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    *چسبیدن بت

    دیگ که نمیری؟:(

     

     

    خبر زیاده اوپا ولی نمید چی بگم"-"

     

    *خب اونجوری که دونسگش از دوق سکته موکونه کهTT

    *احسنت به بهXD

  • Barana
    نه فدات شم کجا برم؟
    اینجام ک هر روز دونسنگمو بغل کنم..♥


    کیوووت*-*
    -اوپا مراقب قلب دونسنگش هست..خیالت راحت^_^(عینک دودی....)
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    قول؟*-*

    *محکم بخل کردنت

    نینسمسمسTT

     

     

     

    *اوففف نگاه اوپای گنگوXDTT

  • Barana
    قووول کیوتیممم😍

    *محکم فشار دادنت اینقد ک له شی😆
  • Ari
    هنگتز من کلا دود شد رفت... اصلا نمیومد دیگه اونوقت
    گفت باید گمشی بری گوگل چت دانلود کنی ک خب... اونم کار نکرد 😑
    شماره هاتم به سلامتی گم کردم :) اصن خیلی شلخته ام میدونم ولی همینه ک هس دیگه.. چ کنیم
    کچلم نیستم مو دارم!
    چی چی بدم بهت خو؟ (راه ارتباطی)
    فک کنم کم کم باید با کفتر برات نامه بفرستم
    من خودم دوست داشتم بهت شماره بدم (ایح ایح) ولی خانوادم گیر میدن و غیر قابل درکن کلا
    سعی میکنم درک کنم و میدونم تو هم میفهمی وضعم رو چونننن با اینکه بیشعوری ولی با درکی


    ها فحش نمدی؟ من قد تو با فرهنگ نیستم
    هیچکی اریزوعاناااا بم نگفته.. این خلاقیتو فقط تو داشتی *قهقهه میهن بلاگ*

    دیگه از این مغز یچیزی باید در میومد وگرنه ک دیگه خیلی زشت میشد.. عه 🤣🤣

    من بابت بیشعوریم ازت معذرت خواهی میکنم دوستم


    و خلاصه از اینکه چیکار کردم این چند وقت: ریدم

    تو چه کردی فرزندم؟
  • Barana
    اره میدرکم..خب..عااااا وایسا فک کنم
    اصن اینترنتا هم وضعش خوب نیستتتتت:|||||تف!

    قلبم ترک خورد..~قهقهه میهن..~
    *قلب  شکسته میهن*

    عیح..خوشحالم ک میدونی بیشعوری*عینک دودی میهن بلاگ*

    ریدی؟گلبم..
    خیلی طولانیه ک چیکارا کردم..
    همین وبلاگ ادامه بدیم یا جای خاصی مد مظرته؟

  • Ari
    آره خب مشخصا تو از وقتت مثل همیشه نهایتتتت استفاده رو میکنی...!
    آره اینقد ریدم که مجبورم دی امتحان بدم :/ یا خرداد. هر وقت قبول شم..

    نمیدونم والا. من واتساپم رو پاک کردم الان دیگه هرکار میکنم وارد نمیشه با توجحححح به وضع اینترنت..
  • Barana
    دانشگاه:/آری..میخوام خودمو تیکه تیکه کنمممممم
    تو قبول میشی..تلاشتو بکن.و تمرکزتو بزار روش.باشه؟
    وضع اینترنت افتضاحه-__-

    خب...زنده باد وبلاگم😂
  • Ari
    Guess: What is it that looks like a bucket and it's shit red?
  • Barana
    D:
    چیه؟😂
    عاری..چشام درد میکنه و باید سریعا قالبمو جمع و جور کنم ک واسه ادائه کلاسم تر و تمیز باشه..چ غلطی بکنم؟
    از صبح نمیشه تو بیان کامنت ارسال کرد..
  • Ari
    الان یعنی چی دانشگاه؟ 😂😭 نگو که دانشگاه میری... البته بگو! چرا نگی؟
    دوست ندارم وقت و تمرکزِ نداشته ام رو بذارم رو درس. موقع امتحانای خرداد پارسال خیلی حالم خراب شد بعد... تقریبا رو همشون ریدم 🤣 نصفشم حتی زحمت نکشیدم برم سر جلسه
    بعد شنبه تا دوشنبه ام باید برم مدرسه، اینقد وضع خرابه هاااا
    بعد دبیرا همشون عوض شدن.. خیلی دام میخواد غیبت یکیشونو کنم الان ولی ولش ☺️😆
    همه چی افتصاحه گلم. اینترنتم روش (وضع مملکت و اینا)

    زنده باد وبلاگت 😏 فقط نکه همه چی برا عموم قابل مشاهدست ها.. حس میکنم لختم 😂
    واستا ایمیلتو ک دارم
    اگه شد که گمون کنم نشه برات طومار مینویسم 😆 دعا کن نشه وگرنه...!

    +کامنت بعدی
    A red bucket 😭😭🤣🤣🤣🤣🤣
    چشت چی شدس؟ چرا درد میکنه؟ عینکی گوزو
    نگا ب صفه گوشی اینقد نباید میکردی
    یا شاید تا دیر وقت بیدار موندی، بچه بد
    کلاس چی چی؟ قالبت از قبل خیلی بهتره فقط بعضی جاها همچنی... انگار یخده قاطی داره
    میخوای من برات قالب درس کنم اصن.. Made by Arizoana
    صبح رو خبر ندارم ولی الان که میشه...

    نمیدونم عییزم.. اگر کاری ز دست من بر میاد بگو
  • Barana
    دانشگاه چ قبرستونیه؟الان تو تختم میباشم..کجا؟خوابگاه‌‌..

    چرا؟مگه معتاد شده بودی ک حالت بد شد کثافط؟
    وای وای‌...معلم قبلیات چی بودن ک این حدیدا بخوان باشن😂
    چ خبر از متین؟خوبه؟خودتون خوبین؟
    آزاده چطوره؟

    عَه..اره..ی جوریه.قبلن میهنم همینجوری بود‌..بیا ب خودمون فشار نیاریم..😂
    عههههه ن ایمیل..
    ب این ایمل بزن:
    Banitabafatemeh@gmail.com 
    اون باراناعه روی کامپیوترمه ن گوشیم.

    ی درس مسخره ااریم..کامپیوتره..بعد باید ی چیزی مثلا اموزش بدیم.متم میخوام ساخت وبلاگ برای کسب و کارو یادشون بدم😂
    فعلا قالب قبلیه مو لود کردم..اونو باید درست ادیتش کنم
    بک و هدرش درست شد
    ولی دیسکریپشنش..ادانه مطلبش و اینا مشکل داشت
  • Ari
    یاااا چرا عوض کردی قالبووو
  • Barana
    چون کداش مشکل داش
    باید با هپی)سازندش( اول کداشو درست کنم بعد بزارمش

  • Ari
    عا سلام
  • Barana
    سلام آریزوعانا
  • Ari
    معتاد ک ن خداروشکرررر جرر
    جدیدا... یچیزین... یچیزی... بت میگم.. 😆
    آره همه خوبن عزیزم
    شما ها چطورین ؟
    ینی الان راستکی راستکی خوابگاهی بعد همخوابگاهی داری؟ یاااه چ بزرگ شدی
  • Barana
    وای..کنجکاو شدمممم🥲
    ماهم خوبیمم.فائزه ک هنو همون ادم کثیف قبله
    فادیام ک سرماخورده
    منم امروز اومدم خوابگاه
    اره..۷ تا هم خوابگاهی دارم😂
  • Ari
    کامپیترم چیز خوفیه. موفق باشی 💚🍀
  • Barana
    خب بنال ببینم.ت  داری چیکار میکنی؟
  • Ari
    میگم حالاااا 😌😌😌
    خداروشکررر.. جر بدبخت
    ۷ تاااا خدا بده برکت
    سلام برسون
    پسر مسرم دارین تو دانشگاه؟ 😈
  • Barana
    اره..اتاقا بزرگه تقریبا..۸ نفر چپوندن توش😂
    سلامت باشی
    ن دانشگامون دخترونش..😂
    چرا داریم..ولی دخترا بیشترن😂😂😂
  • Ari
    من دارم سعی میکنم دیپلم بگیرم داوش!
  • Barana
    چند تا امتحانارو پاس نکردی؟
  • Ari
    مثکه بهت ایمیل زدم

    کد امنیتی مجبوره اینقد دراز باشههههه؟!
  • Barana
    ایمیل ب baranatajii زده بودی
    ناشناس بود:||||||||
  • Ari
    بگو چنتا رو پاس کردی.. 😂
    عربی و زبان پاس شدم فک کنم
    میگم ک خیلیاشو اصا نرفتم حوضه
  • Barana
    میتونی بگی چت شده بود ک حالت خوب نبود؟
    بابا تو ک سالم بودیییی🥲🥲🥲
  • Ari
    چی ناشناس بوده؟ میگم من اونوقت روانم بهم ریخته بود همه چیو پاک کردم و مثل افسرده ها زندگی کردم :/ الان جیمیل درست کردم
  • Barana
    عاح‌‌‌‌...در هر صورت حق داشتی و داری
    حالا فعلا تمرکزتو بزار واسه خلاص شدن 👌
  • Ari
    منظورم اینه ک وارد شدم
  • Barana
    عاها.ب همین جیمیل فاطمم ایمیل بفرستاا..حواست باشه
  • Ari
    دیگه سختی های زندگیه دخترم
    خودمم درست نمیدونم چرا باید اونطوری میشدم.
    هنوزم دارم سعی میکنم خودم رو جمع کنم
  • Barana
    تو میتونی..این بهترین حرفیه ک میتونم بهت بزنم!!!!
    پس سریع تر جمع کن خودتوو^^
  • Ari
    ب فاطمه هم فرستادم دیگه خره [خره اصفهانی]
  • Barana
    ن مث اینکه از چیزایی ک یادت دددم ی چی تو مغزت مونده..
    ارییی...ی چیزایی دارم واست تعریف کنم..کرک و پرت بریزههههه
  • Ari
    اییییی چنقده چندشم 😂
  • Barana
    ع چ لحاظ؟

    اری باید بخوابم..🫂🌙
  • Ari
    آره.. باید بتونم!
    تو هم که مثکه تونستی!!
    منم برم تو رخت خواب تا ۳ خوابم ببره.، 😆


    بخواب خره. بعدا حرف میزنیم.. شبت بخیر 😌💛💫
  • Barana
    من میخواسم قبول نشم:/ چ تونستنیییییییی...رجبنقویجیاد۳تقنب

  • Ari
    جووون چیزای پشم ریزان... دلم تنگهههه
    منتظر خواهم بود
    شبت بخیر دوباره 🌙
  • Barana
    اری..یادته ی روز تا ۶ صبح حرف زدیم..عَح..کثافط تو اولین کسی بودی ک اونقد کشش داشتم باهاش چت کنم😂
    دختر عمو هم دراومدییم😂عاح گاد~~~~

  • Ari
    باید بیشتر گند میزدی که قبول نشی... 😆😆
    ینی اجباری میری دانشگا؟

    ها یادمه تا ۶ صبح حرف زدیم 😂.. چقد استرس داشتم داداشم بیاد منو دسگیر کنه.. جررر
    یاااا اینقد که من با جذبه ام ها

    عاقا برو ایملتو چک کن من میخواستم موهامو بت نشون بدم
    پسرونه زدمشون... یاه یاه یاه

    بلهههه دختر عمو 😇😇😇

    چه بزرگ شدیما
  • Barana
    ن فعلا اوکیه.بیشتر با بچه ها اقتصاد میپرم..ب شغل و کار بیشتر مربوطن😂👌البته رشته ام همون بود ک الویت زدم.مدیریت بازرگانی انتخاب کردم


    باشه میرم چک مکنم.
    عهههههه؟؟؟؟؟

    سگ..من دیگه موهامو کوتاه نکردم ولی تقریبا تو همون اندازه هاس

    بعضی وقتا تو دانشگاه میان بهم میگن موهاو فر کردی؟
    من: 😐😐😐😐

    بزرگ شدیم😶‍🌫️😂
  • Ari
    مثکه جیمیل و گوگل هم اختلال دارن درست کار نمیکنهها دخهبر۶عیب ع
  • Barana
    فقط ایتا😂😂😂😂
  • Ari
    عاا 😌 بت میاد! عالیه
    دانشگاتون چ شکلیه؟ خوابگاه اوکیه؟


    شاید برات جالب باشه که از وقتی بهت گفتم جیمیلتو ببین مال من دیگه کار نمیکنه 😆 نمیدونم عکسی که برات دادم رسید یا خیر


    مو فیرفیری جاذاب... من کوتاه کردم چون دلم خواست کوتا کنم 😇✌️ (خیلی منطقی بود. نه؟!)
    ولی الان بشدتتتتتتت دارن صاف در میان
    نمیدونم، شاید بلند تر شن باز موج‌دار‌ بشن




    جررررر... آخه فر موهات خیلی قشنگه... یه شعره بود میگفتا.. لای حلقه های فر معشوق‌... آاا

    میدونی چیه؟ ولش 🤣🤣 یادم نیومد

    چه بزرگی بخدا... من که زندگی نکردم اصا
    چند سال اخیر الان که نگاه میکردم به معنی واقعی کلمه اتلاف عمر بوده برا من. جز لحظه های محدود البته
    و میتونم بگم سبک زندگیت برای من خیلی الگوعه!
    یاد بازو های ورزشکاریت افتادم 😆 چه خبر از بازو هات؟ میگفتی یک سال گمونم ورزش کردی که اونجوری شده

  • Barana
    اره دانشگاه و خوابگاه اوکیه
    دوشنبه تا چهارشنبه کلا کلاس دارم.ب خاطر همین از چهارشنبه شب میام اصفهان و تا یکشنبه ظهر اینجام و دوباره برمیگردم


    اصن فیلتر شکنام کار نمیکنههههه


    رنگ ک نکردی دوباره؟😂
    عهههه؟چه مدلی کوتاه کردی؟تا گردن یا کامل ریختی پایین؟
    والا این شعره رو نشنیدم..من با امیرعباس گلاب و فرفری موی غزل ساز بیشتر حال میکنم😂   *شاعر شدییییی..😂*

    وای بازو..وارد ماه سوم رژیم غذاییم شدم این هفته.کلی حجم و سانت کم کردم البته با نظر مربیمه همش.
    لذت ببر...برنمیگرده!اوکی؟؟؟؟
    درسته دلم نمیخواست برم دانشگاه ولی فعلا تا وقتی هستم ازش لذت میبرم..این تصمیمیه ک الان دارم
    هفته اول سختم بود..هفته دوم هم همینطور..اخرش ی تایم مشاوره گرفتم و رفتم پیش استاد های مشاور دانشگاه..باهاش حرف زدم ولی وقتی داشتم خیلی چیزارو براش میگفتم
    دیدم اینکه اینجام شاید دلیلی داره ک منو ب چیزایی ک میخوام نزدیک کنه..شاید ی چیزی هست ک من نمیدونم و اون حکمتشو میدونه.پس فعلا تصمیم دارم وایسم.تا وقتی کارام اوکی شه و انصراف بدم.


    اره یه سال و خورده ای طول کشید اونجوری شد
    البته الان ۲ سالی شده

  • Ari
    خوبه باز کل هفته ات رو نمیگیره... نمیرین اغتشاش کنین؟! جرر
    حال میکنی چه زود بیدار شدم... مدرسه نمیخوام برما. پیچوندم
    ولی بیدار شدم. دیروز یهو تصمیم گرفتم آدم وار تر زندگی کنم. روزی چند صفحه کتاب بخونم و درسام و خیلی چیزا.
    اگه بدونی چی میخونم.. باورت نمیشه 😂 "منم تیمور جهانگشا"
    میدونی که تیمور به خشن و وحشی بودن معروفه. ولی حافظ کل قرآن بوده و نماز میخونده... تازه اولین بار وقتی ۱۴ سالش بوده آدم کشته.. اینجوری بوده که رفته مدرسه.. یه پسره بهش میده آه تیمور من به تو علاقمندم و تیمور میگه شات آپ بچ و تیر را در کمان میگذارد و میکشتش..
    اصا از همون لحظه از چشمم افتاد. ایش


    یااا ریدم تو...

    زبونتو گاز بیگییییییر 😂
    میدونی برا چند ماه پیشه. اون موقع کامل پسرونه بوددد.. الان بلند شده یکم و بزور میتونم ببندمش ولی بعد که میبینم کش موهه از کلم افتاده 😑
    هوم.. ولی اینا که گفتی چین؟ 😂

    وا مگه چاق بودی که کم کنی... نرمال بودی تو که
    البته نمیدونم منظورت از حجم چیه وا
    باشه مامانجون میدونم برنمیگرده ولی من ازت بزرگترم *به رخ کشیدن*
    آی گشنم شد
    (فک کنم خیلی دراز شد این یکی)
    واهای.. تجربه من از مشاوره گرفتن خیلی بد بود تا الانم خوشم نمیاد کگثحخصتخسکصخ
    خوبه دیگه.. به یه نتیجه ای رسیدی و برایت بهترین هارا آرزو میکنم
    اصا شاید همین به درد خورد.. چیزی که خوار آید روزی به کار آید


    باشه ولی من یه روز دست میزنم به بازوت (جهت بررسی که چقد سفته)
  • Barana
    ن بابا یزد از ایران مستقله😂

    تیمور هم خوبه😂


    هیچی خودتو درگیر نکن😐😂شت :///
    بابا اونقد نیست ک فک میکنی الان حجمش کم تر شده

    تنکس تنکس..اری ی قبرستونیو جور کن خداوکیلی بریم حرف بزنیم
  • Ari
    چقد ساکته اینجا. بیدار موندن سخت شد که..
  • Barana
    چون صاحابش ساکته😂
  • Ari
    قبرستانی پیشنهاد دهید.
  • Barana
    خب..پیام رسان های هنوز فیلتر نشده؟
  • Ari
    چیا کار میکنن؟ من پرسیدم یچی به نام دیسکورد مثکه کار میکنه. البته با نت همراه اول و وای فای فقط
    خودت چی مدنظرته گلم؟
  • Barana
    تلگ با پروکسی اینا وصل میشه
    برا تو میاد؟

  • Ari
    تل رو من نصب ندارم.. سعی میکنم نصبش کنم پس
  • Barana
    باشه
    Thisisbani@
    این ای دیمه
  • Ari
    اصلا وارد نشد برا من... فیلترشکنم کار نمیکنه هیچی
    ایش
    باز سعی میکنم
  • Barana
    باوشه
    سعیاتو کردی خبرم کن
  • Ari
    سعی کردم ولی موفقیت آمیز نبود نمدونم چرا اینقد نت ریده
  • Barana
    عااااح
    سلامممم اریزوعاناااا
    عاره میدونم.یه روزایی تو فاصله ۵ تا ۶ و ۷ صبح خوب نیشه ک البته مال تایمیه ک یادشون میره سرعتو حلزونی کنن
  • Ari
    سلام خره
    آوره اوضاع قاراش‌میشه حسابی... تو هم که دانشگاهیو... منم باید امتحان سلامت و بهداشتتتتتت بدم :| چندش کوفتی..
    میگم چیکار کنیم پس؟
  • Barana
    گوگل چتو دان کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی