درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۲۰ ق.ظ
  • ۵۲۰ : views
  • ۳۶ : Comments

تا فروردینِ ۱۴۰۱

سلاااااااااام.حالتون چطوره؟عا خب خداحافظی واقعا کار سختیه...

توی ۷ماهی که دارم باید جبران کم کاری های پنج ماه قبلو بکنم.اگه اخر سال نشه اون چیزی که میخواستم حتی نمیخوام خودمو ببخشم!صو..

تا تعطیلات فروردین خیلی خیلی دلم براتون تنگ میشه،خیییلیییی.اشنا شدن با تک تک شماها عالی بود!..این فاصله ای که داره میافته واسه فعالیتم اصلا چیزی نیست که دلم بخوادش ولی گاهی اجبار وجود داره.
تا اون تایم میشه یک سال که یه بیانی ام.و به بودن با تک تکتون افتخار میکنم:)
این هفت ماه نیستم که ازم بپرسین چطورم.ولی بدونین جوابم اون همیشگیه و تو هر شرایطی سخت تلاش میکنم که بگم عالیم!
لطفا مواظب خودتون و قلبای قشنگتون و سلامتیتون باشین و حساااابی کیف کنین و خوش بگذرونین.

 

پ.ن: لطفا اگه وب جدیدی میزنین آدرسشو یادتون باشه بهم بدین که وقتی اومدم با کلی وب حذف شده روبه رو نشم.و لطفا یهو نرید..!باشه؟
پ.ن۲:واتساپ حضور دارم.باید داشته باشم اصن:/صو دلتون خواست بگین شمارمو بدم.یا بیشتر دلتون خواست خودتون شماره بدین:~
پ.ن۳:ای دی تلگرام هم توی منو هست

پ.ن۴:از یاداوری اینکه دلم اندازه قلب مورچه براتون تنگ میشه نمیخوام دست بردارم..^^

صو لاو همتووووون💜💙

۳۶ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Aysa ...

    مراقب خودت باش :"(

  • Barana
    یااااح من نیستم کسی بهت نگه نونا دونسنگیییا..میام میزنمش اون موقع..شایدم بکشمش:(
    توام خیلی خیلی خیلی مواظب خودت باشیییا لاولییی😍
    خیلی خیلی بغللل و بوووس بهت آیسایی قیشنگم😍😙💜💙
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    ما که تو وات درخدمت همدیگه هستیم..ولی حواست به خودت باشه داداشم..نرینی کاراتو، گوه اضافیم نخور گوسفند مگولم، مراقب خودتم باش من حال ندارم برادرزاده هامم رو بچه ها خودم بزرگ کنم، زن داداشمم خودت باید اوکی کنی من خواهرشوهر بازیم میزنه بالا تهش به عامل طلاق منجر میشم، بازیارم باید دوتایی با هم ببینیم ببعی، آره دیگه، بوس به چشمانت که این اولین و آخرین ابراز علاقه اینجوری من بود

  • Barana
    بعله هسیم:/دیگه کاریت نمیتونم بکنم:/هعی:/
    بهله بهله.توام تو این مدتی ک نیستم ولی تو وات هستم مواظب خودت باووش
    نترس ممنشون هس اگ من شهید شم..دونت ووری..خاله هاشونم هسن نمیزارن چیزی ب عمه ههاشون برسه😂
    من میدونم ک لاوم از پس تو بر میاد😈
    عاح...روووویا..ببین من نبودم..شمارمو داره
    ولی قبلیه رو
    این جدیدمو ک باهات درارتباطم تو واتو بهش بده بعدا😆
    اره..نکنه بعدیاش با تفنگ و کلت و تانکه؟
    خدایا ب منه بنده خوبت رحم کن..
    شر این عفریته رو از سرم کم کن😈
  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚

    هعی..

    شاید هممون باید عوض شیم، حتی من..

    اگه ممد از استقلال بره، خو باید بگردم یه لات دیگه پیدا کنم؛ اگرم بره پرسپولیس که کلن دور فوتبالو خط میکشم..

     

    هممون باید عوض شیم..

  • Barana
    اوهوم!دعا میکنم ک حسابی تو مسیر عوض شدنت موفق باشی نوه قشنگم.
    من نیسم نری نوه کسی بشیییا:/وگرنه وقتی اومدم اول خودتو بعد..
    خودت میدونی چیکارت میکنم:)

    خب ایشالله ک نمیره دگ..ولی خب عاخه اینم شد نقل و انتقالات؟:(

    پس پیش ب سوی عوض شدن!این ی چیز تموم نشدنیییه!

    یااااح خیلی خیلی دلم برات تنگ میشه..اگ وات اومدی.فک کنم قبلا شمارمو بهت دادم.خواستی پیام بده نوه قشنگم**
    صو میصت میشم وقتی نیستم
    مواظب خودت و گنگیات باش
    بوص بهت💙💜
  • JEON AYAN

    بارانا دایی از الان میصت شدم ..

    مواظب خودت باشیاا

    موفق باشی ..فایتینگ .. بوس به کله ات

    خیلی خوش شدم باهات اشنا شدم

    تنکس بودی ..

    خیلی باحالی .. همیشه سعی کن اوک باشی ..

    بترکون فایتینگ

    میدوستمت

    به امید اینکه باز باهم بحرفیم ..

    فعلا بارانا دایی

  • Barana
    یاااح داییم
    حتما هسستم.توام خیلی مواظب خودتو عاقای جئون و خانم جونگیون باش
    راستی داییییی..من نیستم لطفا مواظب دخترم فافا هم باش.ب تو سپردمش دیگه.چون فقط اینجا باهاش در ارتباط بودم پس فکر نکنم این چند ماه بتونم باهاش حرف بزنم..بهش بگوووو خیلی خیلی مواظب خودش باشه و وقتی برگشتم کلی بغل بهش بدهکارم.تنکس ازت دایی.

    مرسیی مرسی دایی**
    تنکس تر از تو ک دایی منم شدی
    توام با فیکت بتکووون دایییییی
    وقتی اومدمم شاید کاملش کرده باشی..هوم؟واهایییی همشو میخونم و پارت ب پارت نظرامو میگم.جلوجلو هم نمیخونم.دقیقا ب ترتیییب😈😇😍
    حتما دایی باز میتونیم بحرفیم.دلم برات تنگ میشه ایانی مواظب داییم باش😌صو میصت میشم.فعلا:)
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    اوپااااااااااااااااااಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ

    من دلم برات خیلی تنگ میشهههععععععهههههههههههههه

    لطفا کلی مواطب خودت باشششششششششششششش

    کلی میدوستمتتتتتتتتتتتتتتتتಥ_ಥ❤

     

     

    نمخ بریییییییییییییییی نمخخخخخخಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ

  • Barana
    منم همینننطوووووووووررررر
    لیلی خل و چل مننننن
    لطفا عمه ی خوبی واسه بچه هاممم بااااااش
    ناح!من بیشتر میدوستمتتتتتت


    عا لیلی جونم مجبورم..واسه اینکه دوباره باشم الان باید برم:)خب؟ولی بدون خیلی خیلی دلم واسه ابجی قیشنگ و مهربون و عمه نمونه ای مثل تو تنگ میشه هووم؟
  • BAD QUEEN

    ایگووو تازه اشنا شده بودیممممT_T 

     

    مراقب خودت باش بارانایی

  • Barana
    نگرااان نباااش برمیگردم پر قدددررررت جوری ک از اشناییم خسسسته شی😂😍😈
    اهم اهم

    توام مراقب خودت باش پانی پانیِ هاتِ کیوت😍😎
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    از اینکه باهات اشنا شدم خوشحالم تو اولین دوست مجازی منی که باهاش حرف زدم . مواظب خودت باش ...
  • Barana
    یاااح ...دستمال..کو؟هق..
    من خیلی خیلی خیلی دلم میصت میششششه ای بارسا هیتر😍😢
    توام همینننطور لاولیییییییی
    یااااح فروردین منتظر بازگشت پرشکوه من باش از الان خودتو اماده کن.تا به خواب زمستونی بری و بیدار شی من اومدممم😇😂
  •  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    تو وات که حضور داری سو اوکیه😢

  • Barana
    بی دکتر ک نمیشه ک😈😋

  • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 ..

    😢دلم برات خیلی تنگ میشه بارانا آشپز باشی بابابزلگ/●~●\فف..حیلی خوب تلاشتو بکن و ایشالله برگشتی با خبر های خوب و کوله باری حرف و پست برگردی😂😂😅😅😂😋😂😂😂😂😂😂جللل و من مطمنم که می تونی فقط تلاشتو و همه اراده و توانتو رو این درسا و این ۷ ماه بزار یه چشم رو هم بزاری تموم میشه پس قدر تک تک لحظه هاتو بدون !^^

    امیدوارم برگردی و اگه عیب نداره بیا وبم شماره واتسابتو بده😅عمومی اینجا نده اگه نمی خوای !هم همینجا بگو😈🖑

    در کل امیدوارم بعد کنکور حتما برگردی 😍!! و کلی ماجرا های بارانا یی تو وبم ستارش روشن بشه😂😂!! و همینطور امیدوارم کنکور خوبی داشته باشی🤗

  • Barana
    عاح تازه داشتم داشتن نوه ی شیطونی مث تورو حس میکککردمممم

    عاره عارهههه..اصن ب خاطر توام شده این چن ماه مینویسم و یادداشت میکنم همشونو ک اومدم پست کنم تک تک😈😂
    نهههه نمیخوام درس بخونم.اونو ک در حد بخون نمیر.کارای مهم تر دارممم یحح!باید حسابی رو اونا فوکس شممم
    نح دیگه خیلی علنا نمینویسم میام وبت میدم😂
    عااره یحح ماجراهای بارانایی😂
    امیدوازم توام خوب بزرگرشی نوه قیشنگمممم
    نری بابابزرگ پیدا کنیا:/عاااح مواظب خودتم باش 😋😍
    خیلی خیلی دلم برات تنگ میششششه امیییییی😢💖
    چهار عدد ماچ ب لپاتتت😇😙
  • SANA ..

    آپاااا بزرگگگگ مراقب خودت باش میدوستمت 

    امیدوارم تا برگردی من باشم :) 

    فهلا.. ❤

  • Barana
    نوه ی خرگوشی مننن
    توام مواظب خرگوش بودنت باش لاولیم😍
    عاپابزرگ بیشتر تورو میدوسته..سو کلی بووص بهتتت😙💙😙💖
    هستیی..میدونم ک هستی!!!
    دلم برات تنگ میشه تک نوه ی خرگوشی من😙
  • A.M   ツ

    من بازم حال نداشتم سخنان تورا بخونم

  • Barana
    الله اکبر:/الله اکبر:/
  • grim boy

    😍😂 مراقب خودت باش 😍😍😍😍💕💕 تو تل مزاحم میشیم 😂✌

  • Barana
    توامممم..
    عاره مزاحم شو کارت دارم:/
    عه یعنی یه سمینارایی بود میخواستم بهت معرفی کنم😆
    فقط در صورت مزاحمت میتونی بفهمی😂
    گروکشیو حال کن😈
  • ماهور :)

    توی راهی که میری موفق باشی.

    پر قدرت برگرد:)*_*

  • Barana
    تنکککس ماهوووری تنکککس
    دلم خیلی برات تنگ میشه ماهووورک😢💖😇
    حسابی مواظب خووودت باش😍
    ییس برمیگردم ک سال نورو بهت تبریک بگم صو پیلیز منتظر باااش😋😘
    امیدوارم این چند ماه حسابی کیف کنیییی و حال کنی😎
    ماچ یو😙💙
  • .★. farzaneh

    😁بپر وات حرف بزنیم تاا فروردین که برگردی 😂

  • Barana
    عاخی😂زودتر تشریف آوردم یلدارو تبریک بگم بهتون بانو😎
  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

    دلم برات تنگ میشه :((((  با خوشحالی برگرد~~

  • Barana
    سلاممم سحرررر😍💜مرسییی عزیزم🫂
    *اینجانب با لبخندی عریض برمیگردد*
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸

    💔💔 

    مراقب خودت باش لاولی😙😙😙

    زود برگرد💟💟💟💟

  • Barana
    ممنونم سوندی عزیز اونی😍

    چطوریایی نوتلا؟
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

    اوپااااااا کلی دلم برات تنگ شده:(

  • Barana
    لی لی من نمیاد یه بغل به اوپاش بده؟
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    میصت..

  • Barana
    سلام و درود بر اپای با ابهتم
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    داداش! 

    خیلی دیر اومدم :"

  • Barana
    از بس بی لیاقتی گوساله😐
    با چوب بزنم مختو از هم بپاچونم کم ترین‌کاره عزیزم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خیلی وقته کسی بهم نگفته نونا دونسنگی:(

    میصت:(((

  • Barana
    اهم..
    نونا دونسنگی من چطوره؟
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    بل :|

    صحیح :|

    ... 

  • Barana
    😷😜
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    اوپا

  • Barana
    لی لی بیا ک ی دنیا فقط میخوام بغلت کنم و اینقد فشارت بدم تا له شیییی😍(دلتنگی زیاد)((ابراز احساسات به شکل مخرب))

    دونسنگی من خووووووبه؟؟؟؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    *پریدن بخلت

    منو بگیرررررಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ

    دلم برات یه دره دره دره دره دره شده بودددددددددد😭😭😭😭

  • Barana
    چلووووندنننننننننتتتتتتت🤤🥺
    ولی دل من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر برات تنگ شده بود🥲
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نخیر مح=-=

  • Barana
    لی لی تو دوباره در حال حرف زدن رو حرف اوپات هسی؟بزا ۲۴ ساعت برگردمممممم😶😂
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نسکسنثپصمسکسکسمجثنستستصجسمسنتس همین که گفتم=-=

  • Barana
    تو همون لی لی ایی....یعنی اینقد اییینقد عوض نشدی..عی خدایا🥲
    سرکار یه دنده خانوم😶
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بل*^*

  • Barana
    هعی🙃من پیر شم پوستم چروک بیافته تقصیر توعه
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    به مح چه@-@

  • Barana
    یااااااا مسئولیت کاراتو قبول کن🤧😂


    یه ادرس ب من بده:/چرا هر بار جا ادرس وبت ی چی خورده؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نمخ@-@

     

     

     

    وب کیپاپ لند فیل شد

    بعد حدفش یکی دیک اومد با این ادرس وب زد برای همین

    ادرس وب خودم گوشه این کامنتمه

  • Barana
    طپنسکقوفنلجرجقتکفنیمثجقنکبکی 
    هی منو عصبی کن:/


    عاخیش..من بالاخره یه ادرس وب از لی لی دارم😎
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    حیح*-*

    اوپای پیر*-*

     

     

     

    😂

  • Barana
    *اوپا قهر میکنه...
  • (: Soondi :)

    دلم برات خیلییییی تنگ شد♡♡♡♡

  • Barana
    سوندییییی ینیججقنکببن
    دل منم واسه هنرمند قشنگمون تنگ شده بود🥺😍
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    *اویزون شدن از اوپا

    اوپااااا قهل نتون:(

  • Barana
    هعی..
    اوپا ب دلیل دوست داشتن زیاد و از سر عشق فراوان میبخشه
    ولی ماچ میخواد..
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    ناگفته نماند بخاطر دوست داشتنی بودن لیل هم بید*^*

    *ماچ کردن لپت

    اشتی؟*-*

  • Barana
    لیل دوست نداشتنی نباشه..پس کی باشه؟
    بیا بغل اوپا ببینم
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    *خرذوق شدن*-*

    *نشستن تو بخل اوپا

    اوپا میصت

  • Barana
    *بوسیدن لیل..
    *محکم فشار دادن لیل...
    منم دلم برات خیلی تنگه قشنگ اوپا
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    *چسبیدن بت

    زیاد بیا باشه اوپا

  • Barana
    باشه شوکولات خوشمزه من
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    شوکول دوس•-•

  • (: Soondi :)

    آخی هارتممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی