درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • ۱۵۵ : views
  • ۴ : Comments

روز جهانی پراید بایسکشوال ها- Bi Pride

هفته جهانی بایسکشوال‌

و ۲۳سپتامبر روز جهانی پراید بایسکشوال مبااااارک!

 ماه جون پراید جامعه ال‌جی‌بی‌تیه..اما مشتاقانه منتظر امروز بودم.

دوست داشتنی بودن این سه تا رنگ واسه من تمومی نداره.اونقدر این خانواده و این گرایش قلبا واسم قابل احترامه که توصیفش سخته.

نمیخوام بگم بای بودن دقیقا چجوریه، چون تفاوت ما همینه!ما دقیقا نمیتونیم بیان کنیم چه قدر به چه کسی توجه پیدا میکنیم. دیدگاه های اشتباهتونو درباره من و خانوادم بندازید دور.ما نه خیانتکاریم،نه کثیفیم.ادا در نمیاریم و این چیزیه که واقعا هستیم.توی هیچ دوراهی گیر نکردیم و از هر پسر و دختری ‌که جلوی راهمونه خوشمون نمیاد.

به عنوان یک بای شخصا تمایلاتم به پسرها بیشتره اما حقیقت زندگی من اینه: اولین بار عاشق یه دختر شدم.این حتی مربوط به فهمیدن گرایشم نیست.قضیه عاشقانه من مربوط به ۱۱سالگیمه.

من همونطور که میتونم به بوسیدن یه پسرفکر کنم نمیتونم دست از فکر به بوسیدن دخترایی که تایپمن بردارم.این گرایش به بیش از یک جنسه.اما هر کدوم از ما مدل خودمونو در روابط عاطفی و جنسیمون داریم.من همیشه قبل از جنسیت شخص روبه‌روم، نیاز دارم عاشق مغزش و تفکرش بشم. و تا گرایش احساسی به کسی پیدا نکنم حتی نمیتونم حرف زدن احساسی رو باهاش تحمل کنم چه برسه به لمس و سکس.

عامل محیطی؟ژنتیکی؟هرچی که اسمشو میخواید بزارید.کنترل هورمونام دست خودم نیست. من واقعا یه وقتایی یه سری از دخترهارو تو دلم تحسین میکنم،همونطور که پسرهارو.ولی تاحالا با هیچ‌کس تو رابطه نرفتم. حتی به خاطرش خجالت نمیکشم و افتخار میکنم.من به عنوان دختری که به بیش از یک جنس گرایش داره انتخاب هایی داشتم و دارم،اما گرایشم باعث نمیشه که به هر کسی اوکی بدم.اتفاقا شناختن تمایلاتم منو سخت‌گیر تر کرده.

من به خودم تحمیل نکردم که علاوه بر پسرها از دختر ها خوشم بیاد.این چیزی بود که وجود داشت و من توی ۱۶ یا ۱۷ سالگیم پذیرفتمش.و کسی نمیتونه به من بگه چیز خاصی روم تاثیر گذاشته. من واقعا تو ۱۱سالگیم واسه اون دختر گی بودم.و حتی هیچی از سکس کردن نمیدونستم.چه برسه به بای بودن!مزخرفات اطرافیان قرار نیست باعث شه احساسات من زیرسوال برن.

در نهایت این یک چتره‌.که بالا سر تعداد زیادی از افراد جامعه رنگین‌کمونی گرفته شده.درصدی وجود نداره،قطعیتی وجود نداره.درکش شاید سخت باشه، اما من فقط یک بایسکشوالم. و به صورتی،بنفش و آبی بودنم افتخار میکنم.

بارانا

من محدودیتی درباره عشق نمیبینم.جنسیت،سن،ملیت،دین،رنگ‌پوست و..هیچی مهم نیست!فقط کافیه حس کنید عاشق شدید تا دنیاتون رنگی رنگی بشه!:)

صورتی ها،روزتون مبارک..

بنفش ها،روزتون مبارک...

آبی ها،روزتون مبارک..

روزخودمم مباااارک!

امروز کلی اهنگ گوش بدید و حال کنین!تو 23 سپتامبر و همه روز های پیش رو باید به چیزی که هستیم حساااابی افتخار کنیم رنگین کمونیا.

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    -افتخار :")
  • .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎
    هپیی دییی
  • .....   ツ
    خب به منچه
    چکار کنم الان؟
  • luck distance
    سلام.. میشه بهم کمک کنی چطور قالب بسازم؟
  • Barana
    های بیب
    اره حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی