درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ
  • ۱۴۶۵ : views
  • ۱۳۱ : Comments
کانتـر بـار

کانتـر بـار

سلام مشتری عزیز

 بوی دونه های سوخته قهوه، اکسیژن این کافه است

 میز های نزدیک پنجره انتخاب خوبی برای سکوته

یا پشت صندلی های چوبی کانتربار برای حرف زدن

اگه اینجایی احتمالا میخوای دردهات رو با تلخی اسپرسو قابل تحمل کنی 

یا مثل من عاشق بوی سردشی

شاید اومدی تا حال خوبتو با یه آفوگاتو تکمیل‌کنی

اما همیشه قرار نیست بدترین ها اتفاق بیافته پس لاته هم انتخاب خوبیه

واسه هر داستانی یه نوشیدنی پیدا میشه..چون هنوز اونقدر تنها نشدیم!

من  بارانا/بَنـی  هستم و اینجا کافه بیتَنیزه

  • میتونی از پلی لیست کلاسیک یا موزیک لیست، موسیقی پلی کنی

حرف های ناگفته زیادی در نت ها منتظر فهمیده شدنن.

۱۳۱ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • MOMO TEORIO
    سلام بارانا عزیز ^^ به بیان خوش اومدی 💖💖✨
  • Barana
    سلام سوفیا ی عزیزم
    مرسی و ممنووون♥
  • niloo  niki
    باید یه دستی به قالبت بکشی
  • Barana
    در حال دست کشیدنم هانیم
  • niloo  niki
    هههههههههههههههه
  • Barana
    😆😆😆😆
  • Ari
    ویویویویوییییییی چه وب خوشگلییییی *-*
    مبارکااا بمونه برات 😆💙💜
  • Barana
    اریزوعانارووو
    مرسی پشمکممممممممم

    دوسش دارم...ینی خودمم سعی میکنم اینو دوست داشته باشم!
    بیان خاموش نشه صلوات😂😂😂
  • Zahra
    چرا بغض کردم من؟اینجا چقدر قشنگ شده آخه.
    دوسش دارم :')
    خونه جدیدت مبارک باربارکم💜
  • Barana
    سلام زَهرای مَن...^^
    ممنون که دوسش داری...خودمم خیلی سعی میکنم دوسش داشته باشم...اما خب میدونی...سخته هنوز بخوام چای پنل دنیای دخترونه ما وارد این پنل بشم...سخته همه کامنتا و خاطرات رفته باشن..اما خوشحالم تو خاطرم ثبت شدن...
    همه اون احساساتی که پشت هر کلمه نوشتم بود...همه اون احساساتی که از حرفاتون میگرفتم...
    همشوووووونووو توی قلبم ذخیره کردم...💜😍😢
    و همیشه با خودم دارمش...
    حتی تو خونه جدیدم...💪



    میدونی زهرا کلن هدفم اینه که با افزایش بازدیدا ...توی سرچ هایی مث همون دنیای دخترونه ما و حتی سرچ اسمی ک بچه ها اجتمال داره سرچ کنن..وب براشون بیاد بالا...این تنها راهیه ک میشه با بقیه بچه ها ارتباطمونو دوباره از سر بگیریم و پیداشون کنیم...
    و فقط با بالا اومدن همین وبم طبق سرچای وب قبلیم امکان پذیره...^^
    من تا جمع شدن دوباره تک تکمون نا امید نمیشم!!!!
  • Zahra
    به روی ماهت عزیزدلم-.
    دوسش داشته باش، واقعا اینجا خیلی خوبه...می دونم که سخته اون همه خاطره...درد داره یه جورایی؛ ولی می دونی بعضی وقت ها،توی زندگی خودمونم مجبوریم یه چیزایی رو ول کنیم یا این که ازمون میگیرنش!
    مهم نیست که دیگه اون ها از بین رفتن،مهم اینه که هنوز احساسات و خاطراتی که ما توی ذهن و قلبمون داشتیم پاک نشدن و هیچوقت نمیشن...اون فقط یه چیز ظاهری بود؛چیزای اصلی توی وجودمونن : )
    دقیقا همین درسته که با خودت داریش توی همه جا.
    .
    .
    .
    خدا کنه که هرچه زودتر بیاد بالا...که دوباره همه چیز درست شه. هرچند بازم دقیقا همون حس رو نمی ده و ممکنه جدیدتر باشه.
    کار خوبی می کنی ناامیدی چیز خوبی نیست،فایتینگ بارانا💜
  • Barana
    اره زهرا جونم...اینم ادامه ی اونه^^
    مهم چیزیه که توی قلبمونه😍

    اره ولی میدونی جدیدا نمیدونم چرا ارتباط گرفتن برام سخت شده!!!!
    باید یکم فکر کنم ببینم مشکل از کجاست..البته میدونم..
    خب دیگه یکم مثل سابق دلم نمیخواد با همممه دوست باشم...یه جورایی فیلتر کردن برام مهم شده...میدونی..؟!
    ی همچین حسایی..نمیدونم تجربش کردی یا نه**

    پایتنگ💜
  • Zahra
    کاملا می فهمم چی می گی...
    از یه جایی به بعد دیگه اون قدر برای آدم مهم نیست ارتباط گرفتن با بقیه.یه جورایی...واقعا نمی دونم چطوری بگم سخت و مشکله،انگار دنیای اونا با تو متفاوته و نمی تونی باهاشون ارتباط برقرار کنی.
    اوهوم تجربه ش کردم :(
  • Barana
    عاره...خب خرداد پارسال بود درواقع...
    از چند نفر از دوستام کلن جدا شدم...حدودا ۱۰سالی میشد که با هم دوست بودیم.ولی خب ب خودم گفتم ی جایی باید تصمیم ب رفتن بگیری..!سخت بود!ولی رهاش کردم.البته دلیل نمیشه که وقتی الان اگه تو دورهمی یا مهمونی یا جایی میبینمشون سرد باشم و قهر...نه اصلن...
    گرمم باهاشون ولی خب روابط قبلو دیگه ندارم...

    کلنم شاید تو همین چیزی ک دنیای واقعی اسمشو میذارن...الان بیشتر س چهار نفر نیستن ک باهاشون روابط چند سالمو دارم 
    ولی اونارو به بیست نفر ترجیح میدم!

    و خب وارد دبیرستان ک شدم از پارسال...کلن با یک نفرشون روابط صیمیمی تری داشتم و کلن با ۱۸نف دیگه همکلاس بودم.

    ی جورایی الان با حساسیت بیشتری ادمای دورمو انتخاب میکنم

    چون فهمیدم ادمای دورم افکار و رفتار و عادت و وضعیت منو میسازن.و این واقعا موضوع غیراجتناب ناپذیره.

    درواقع ادمای دورمو که عوض کردم...زندگیمم عوض شد!😇
    چون دقیقا
  • Heidi oz
    چقدر سخت و بد...
    اوهوم متوجهم...اون حسی که همیشه بهت دادنو نمی دن.
    -مهم نیست تعداد دوستای آدم چقدر باشه...این دیگه یه چیز ثابت شدست،مهم اینه حتی اگر یک نفرم باشه،اون یه نفر چقدر برات ارزش داره؟!
    منم دقیقا :) پارسال که وارد راهنمایی شدم دقیقا همین طوری شدم.هرچند کرونا اومد و اینا...ولی بازم نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
    این خیلی کار خوبیه به نظرم...
    دقیقا درسته.
    کار خوبی کردی،افراد دور یه فرد خیلی روی زندگیش تاثیرگذارن!

    +منم وبلاگمو اوکی کردم😂💔
  • Barana
    اره..مهم اینه که الان راحت تر لبخند میزنم😇



    وایییییییی زهرااا وب زدی 😍😍😍😍
  • Heidi oz
    امیدوارم لبخند همیشه روی لبات موندگار باشه :)💜

    ارهههههه😂
  • Barana
    بیــب بیــب😍🍓🍊
  • ebi
    تبریک و عالیه
  • Barana
    ممنون بیبی من😻💋
  • Heidi oz
    Wats up?

    این خیلی خوبه که اینقدر با برنامه ریزی و دقت پیش میری بهت غبطه می خورم واقعا.موفق باشی گوگولیم :)
    اوههه کاپ کیکک..نوش جونتت گشنم شد یهو😭😂
  • Barana
    هر موقعی که ادم بخواد میتونه تمام لحظات اون روزشو برنامه ریزی کنه**این بخش قشنگ ماجراست.


    😍🍊🥂
  • Heidi oz
    جررررر Whats up*
  • Barana
    👌🙌
  • mitra
    سلام بنی .به چه قشنگه
    خوبی دختر من؟>0<
  • Barana
    سلااااااااااااااااااااااااام میتووو
    عاره عالییی ام
    میخوام اهنگ گوش بدم^^
  • انیتال
    سلاااام
  • Barana
    سلامممم انیتاله من
  • انیتال
    چطوریی؟
  • Barana
    امروز عهد همیشگی بودن پای هدف امضا کنیم و من خوب نباشم؟
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    خوش امدی به بیان عزیز دلم

    درسام و 13 ام
    بیو میدین

    من خودم وب دارم فعلا در دسترس نیستم و با لبتابم اومدم ... سر اولین فرصت فالوت میکنم

    کاری یا کمکی هس بگو
  • Barana
    سلام درساااا^^
    منم بارانا ام.۱۷سالمه
    ۷سالی میشه وبلاگ نویسم.البته خونه اول من میهن بود💜💙
    کم تر از یه ماهه اومدم بیان و تقریبا و کلن کسیو اینطرف نمیشناسم ولی کم کم دارم اشنا میشم^^
    ریاضی و فیزیک میخونم و یازدهمم🍓
    البته از سیستم اموزش خوشم نمیاد و اهمیتیم بهش نمیدم😉


    پس یدونگمی😋باشه گلم مشکلی نیست^^بعدا ادرس وبتو بده🍒


    حتما گلم..کاری بود بهت میگم😉😇

  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    استقلالی ؟!

    من برعکس پرسپولیسم بد جور

  • Barana
    آبیم💙


    یه اکیپ بودم تو وب قبلیم من و دوستم رویا که تراکتوری بود و چند تا از بچهه های دیگه که پرسپولیسی بودن.
    بازی نبود که بعدش ما تحلیل های گرانقدرمونو ارائه ندیم😂
    ایشاالله باز از این بساط ها😋
    البت اگه حوصلشو داری...
    ما سرمون درد میکرد واسه این کار😂
  • Heidi oz
    آره ولی دقیقا وقتی که بخواد...از ته دلش!
    نخواد نمیشه :'
  • Barana
    سه تا کار هر روزتو بنویس!
    فقط س تاشو که مهمه..نیازه و الویت داره!

    نظرت چیه یه ماه امتحانش کنی؟هووومم؟
    ببین نتیجه چطوره؟؟
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    چعه خوب !!

    منم ارمیم
  • Barana
    عه..چه خوب😍😍
  • انیتال
    من خیلی خوشحالم که هدفم را پیدا کردم
  • Barana
    قشنگه که میدونیم هدفمون چیه...
    ولی باید برنامه ریزی شه!براش!این خیلی مهمه
  • انیتال
    من خیلی خوشحالم که هدفم را پیدا کردم
  • Barana
    ماچ😍😋
  • انیتال
    برنامه ریزشا بهم بگو
  • Barana
    ببین این کار داره...
    درواقع تعریف ما در مرحله اول ساخت و پرداخت کمپانیه
    بعدش میریم مراحل بعد

    امروز استادم ی جمله مهم گفت
    گفت ببین اول دانش انجام اون کار رو داری یا نه
    خب ما دانش ایجاد سازمانو داریم؟
    نه!
    پس هدف اول یادگیری و کسب مهارت توی این زمینه هست
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    اوهوم رشته خوبیه موفق باشی

    منم دوست دارم انسانی بخونم :)

    و همینطور در کنارش تجربی برای کاروانشکافی :))

    اوهوم چعه خوب من هی مسابقات رو دنیال میکنم خیلیییی فوبالیم :))
    می دونستی پرسپولیس و استقلا بازیشون نزدیکه؟!
  • Barana
    من ازمون نمونه دولتیو برای ادبیات ثبت نام کردم...
    ادیت نهایی روی تجربی بود
    در نهایت تجربی قبول شدم
    و گفتم اگه نزارین برم ریاضی نمیام تو مدرستون😂

    خلاصه ک رفتم دیاضی..
    همینقد شیرین همینقد عسسسل!
    خب در نهایت وقتی از توهمات ساخته و پرداخته سیستم یک مغزم راحت شدم در نهایت فمیدم جای من توی این سیستم نیست و خب باالاجبار ریاضی قابل تحمل ترینه!برای من البته!


    اها!!!



    خیلی فوتبالی؟ای جانم...جاشه بگم بالاخره پیدات کردم😋😂

    عاره نزدیکه💪
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    چرا که نه من خیلیییی فوتبالیم :))
    از اشناییت بسیار خوشوقتم :))
    افتخار دوستی میدیدن ؟!

  • Barana
    یس عزییزم!!!
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    اها...!!

    یعنی بدجور فوتبالیم....

    منم همینطور :))
  • Barana
    عا درسا یه دختر همسایه داریم اونم اسمش درساست...
    اینققققدی شیییطونه...البته شیش سالشه فک کنم😂😆


    نمیدونم چرا هی حس میکنم توام خیلی شیطونی...ولی شاید این بک گراندیه ک چون از دختر همسایمون تو ذهنم مونده بود ،دارم 😇😂

    درسا هفتمی؟یا شیشم؟
  • sanaz
    ع هلوو واتس اپ فرندم؟اره فکر خوبیه
    و بعد لطفا اون 30 تا جملرو اپلود کن
    همون ها که روی پرچمت بودن
  • Barana
    سانازززززی**
    بعد از ظهر اگ ان بودم بیا بحرفیم..سو میس یو**

    اره اینو تموم کنم
    بعد اول چن تا ادم ک مشتاق بودن ب ی کمپین میپیوندیم.
    برنامه عملی برای همهشون مینویسیم
    و حدود 23..26 روز انجام میدیم...و چند وقت ی بار تکرارش میکنیم.
    هووووم؟
    چطووووره؟
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    وای چعه باحال !!

    من هفتمم عزیزم ^_^

    درست فکر کردی من نه تنها شیطونم خیلیم مسخره بازی در میارم :))

    کلا من بچه خوبیم .... نمد روژینا رو بشناسی دیشب خیلی سر به سرش کذاشتم بچم نا نداشت
    من خوشم میاد بقیه رو بخندونم ...
    اما خب 3 ساله که سعی میکنم اینطور باشم ... ولی قبل 3 سال خیلیییی شیطون بودم :))
  • Barana
    خب خوبه...موهامو از الان سفید شده میدونم😂


    چرا سعی میکنی ک در واقع اینطور باشی؟
    خب...من کلا یه خط مشی مشخص توی این مهم دارم:
    فقط پیش یه تعداد معدود که به شدت انگشت شمارن خیلی شیطونم...ینی بدون دغدغه بدون نگرانی و راحت پیششون ای کیووم پایین ۶۰میاد و هر کاری دلم میخواد میکنم...اونا میخندن حتی اگه همراهی نکنن!!!و چیزی نمیگن حتی اگه اون موقع توی اون مود نباشن.
    این رفتار عالیه...!و من ب شدت ادمایی رو که اینجوری هستن رو دوست دارم و از بین اونا عموما انتخاب میکنم...منظورم دوستامه!
    شاید کم باشن..اما حتی یه نفر هم ک اینجوری باشه باهات..حتی نیاز نیست صمیمی باشه..یا خیلی نزدیک...همینقد که هرجور پیشش باشی اون حتی همراهیش فقط ی لبخند باشه کافیه...
    ادم خیلی با اینجور دوستا حال میکنه💜💙
  • Heidi oz
    فکر خوبیه...اگر بتونم تا یک ماه پیش برم تیدیل به یه عادت میشه...!
  • Barana
    اره.امتحانش کن💪😋
  • Heidi oz
    عادتِ خوب-قانون اعداد کوچک و عیدیِ مَن**
    _____________________________
    من چقدر دوست دارم یادداشت نوشتن برای خود رو...
    یه جورایی این طوریم که بهم اعتماد به نفس میده اینکار.
    +به نظرم فکر خوبیه که بیای اینا رو یادداشت کنی ایده جالبیه و ازش خوشم اومد واقعا👌
    موفق باشی بارانای عزیزم^^
  • Barana
    اعتماد به نفس یکیشه....لینقدرر حال ادم بعدش خوب میشههه...
    حسِ از خود اگاه بودن در واقع خیییلی حال ادمو بهتر میکنه🍓😍


    +اگه خوشت نمیومد میکشتمت😂😂😂
  • Heidi oz
    به سود منم هست از تجربیاتت استفاده می کنم عیدی خوبیه مرررسیییی😂😂❤
    + تا یادم نرفته پیشاپیش بهت سال جدید و تبریک بگممممم...امیدوارم سالی که رو به روته بیشتر از امسال پیشرفت کنی چون لایق بهترینایی،دوست دارم رفیق عزیزم..سالم و خندون بمون؛ سال نوت مبارک😍💙
  • Barana
    عاااره...عیدیه خوبیه😂
    البته من ماچ هم برات میفرستم ک برسه بهت😍😋😂


    ممنون زهرای عزیزم.ساله جدید توام مبارک...قرن جدید مبااارکت😍
    امیدوارم همیشه سالم و در امنیت و آزادی باشی.قلبت پر از عشق و لبت پر از خنده...همیشه مواظب خودت باش💙💜🌼

  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    دقیقا منم مینطورم :))

    چون به خاطر مادرمه اون 3 ساله که ط کماست و قراره امسال دستگاه رو بکشن :((
  • Barana
    عاره فوق العاده عادت خوبیه!!!




    خب یه چیزی بگم؟؟؟
    فکر نکن از سر دلسوزیه چون نیست..فکر نکن با خودم گفتم حالا یه امیدی بدم در حالی که منظورم این هم نیست...

    فقط میخوام بهت بگم...
    هیچوقت از خدایی که معجزه میکنه نا امید نشو.
    اینو جایی نخوندم...کسی هم بهم یاد ندادش!
    من حسش کردم...با بند بند وجودم فهمیدمش^^چیزی بالاتر از زندگی وجود داره؟مشخصا نه!من دو سال پیش دوباره زندگی کردنو ازش هدیه کردم...و خدا معجزه ی من شد...تا دوباره یه فرصت پیدا کنم،برای نفس کشیدن...برای دوباره راه رفتن^^
    فقط باید باورش کنی...که اون به وجوداورندست...پس دوباره میتونه زندگی هارو ببخشه..و کافیه بخواد..!
    اونو باور کن..و از اون بخواه😇
    چون منم دقیقا همینکارو کردم.^^
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    ممنون عزیزم زت متشکرم بابت همدردیت ...
    امیدوارم الهی :)
    ایمان دارم بش .. الهی می تونم بپرسم چی شدی بارنا ؟
  • Barana
    من هم دو سال پیش درگیر یه سرطان بدخیم بودم.
    سرطان بدخیم بافت استخوان درواقع^^
    آذر ۹۷ بود فکر کنم.
  • سرباز خط مقدم اتریب 32 ( بابا بعه خدا همون درسام ! )
    یا بمیرم الان بهتری ؟
    منم مادرم اول سرطان داشت بعد معجزه شد و خوب شد بعدم داداشم بدنیا اومد تازه 2 ماهش بود کعه مامانم تصادف کرد و میره کما :(( الان 3 سال کعه ط کماست .... منم والیبالیست بودم و ط تیم های استانی بودم ولی تصادف میکنم و نمی تونم انجام بدم کعه دیگه خورد به کرونا و منم دیگه تمرین نکردم :(
  • Barana
    اره الان عالیم^^


    که این طور...پس حسابی مراقب داداشت باش!



    هیچی نمیتونه جلوتو بگیره😘
    دوباره بهتر از قبل برگرد به ورزشت**
    و بترکون!



    سااااااااااااااااااااااااال نووووووووت مبااارک درسااا جووونم💚💙💜🧡❤️
    امیدوارم برات پر از لبخند و خاطره های خوش کنار تک تک کسایی باشه که دوستشون داری
    سلامت باشی و پر از ارامش^^
    نوروزت مبارک اجی جــآآآآآنم🍓🎂🍨
  • سرباز خط مقدم  اتریب 32:|
    ممنون قربونت برم .... سال نو شما هم مبارک باشه 💦❣
    همچنین خوشگلم .....
  • Barana
    مآچ*0*


    عا وبتتت😍
  • Heidi oz
    دقیقا..
    ___
    نکش توروخدا گنا دارم :'(😂
    ___
    جوووننن ماچ دوس دارممم:"
    گاز می فرستم برات😋
    *احساس می کنم خیلی لوس شدم دیگه...همینه که هست اصلا☺😂*
    +ممنونم ازت عزیزدلم همه اینا که گفتی م برات خودت😅💜
  • Barana
    مآچ یو توو😘😙

    من از گاز بدم میاد:/

    ای جآنم..تو فقط لوس شو بیبیه من😍😇💜💙


    😂😂😂
  • Heidi oz
    *بارانا را در آغوش گرفته و سخت می فشارد*
  • Barana
    بارانا نیز اورا گاز میگیردددد😇😈😈😈😙😍😆
  • Heidi oz
    گیاااآن..گاز دوس XXD
  • Barana
    😍😍

    عاقا من ی روزی دیدمت باید بدونی ک حق گاز نداری..گفته باشم😂😂
  • Heidi oz
    یعنی چی😐😐
    برو بابا..چه چیز مسخره ای!
    اعتراض دارم :|
    اصلا که این طور شد،این قدر گازت می گیرم تموم شی :>
  • Barana
    من متعلق به توام اصن😂
  • N
    چطوری
  • Barana
    عااالی
  • N
    راستی چه خبر ازش سعیده رو میگم
  • Barana
    نمیدونم والا...
    به من اورید اخر صنم گریزپارا...
    خبری ازش دارید ب من هم بگید...
  • N
    ای دی اینستاگرامت میذاری اینجا یا نه
  • Barana
    بعد میذارم**
  • Heidi oz
    دقیقاااا...به نکته خوبی اشاره کردی😌😂
  • Barana
    😂😂😂

    وای زهرا...از شنبه هفته ریگه امتحانای مستمر مون شروع میشه **
    وقت ندارم بخونمشون..!#-#
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    بارانای کاثافت
    تو پامیشی میای بیان نباید یه خبر به من بدیییییی؟؟؟؟
    انقد الان ترکیبی از عصبانیت و خوشحالی و احساس بگیرم بزنمت کبود شی بهم دست داده که نمیدونی:/
    به هر حال
    دلم تنگ شدههههههههههههه براتتتتتتتتتتت
  • Barana
    من چجوووری بت خبر مییییداااااادم
    روحم میدونست سکینه کوماندو توییییییییی😈😢


    عررررر ایلینیییبی خودتی واقعا؟؟؟
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    اشکال ندارهD:

    پس چی که خودممممممممممممممم
    آیلین دیگه به جز منم هست مگه که تورو باربارک صدا کنهههه
    نصنصننصنصT______________________T
    وای وای خدایاااا
    نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بوددددددددد
  • Barana
    وای قلبمممممممم😍
    نه هیچکس جز تو نبووود و نیست و نخواهد بوود...**
    میییی توووو😍😍😍
    واییی چ خوب شد پیدات کررردم😂
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    یادته میومدیم هر بازی ای که میشدو تو پست ثابتت تحلیل میکردیمTT

    راستی تو کی آرمی شدیییییی
    عهرررررررر
    موبارکهههههههههههه
    خودم یونیورست هم میکنم خوشگلم:>*لبخند شیطانی*
  • Barana
    همییییین...:/
    فوتبال مارو از دست داد اصن:/ولی داره ب دست میاره...😆💪

    منم خب...ی جورایی نزدیک دوساله که اسمشو میزارم واقعا ارمی شدم...
    از وقتی هفتم بودم با بی تی اس اشنا بودم ولی هیچوقت به عمق کار پی نبردم...از این پنج سال تا اینجا..اسم دو سالشو  به معنای واقعی ارمی شدن میذارم😉😉😍
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    آره دقیقا، دوباره باید بساطمونو پهن کنیمXDD

    واووووووو*-------*
    آویزون شدن به بارانا*
    بیا فن پنتاگونم بشووو
  • Barana
    اره...فوتبال شخصا دلتنگ ماست...
    میدونستی ی نیم فصل و حتی بیشتر بدون هم گذروننندیم؟؟؟😑
    چ قد ما بی ادبیم اخه😂😂😂😂



    پنتاگون رو نمیشناسم😆
    معرفی کن...^^
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    اصن نمیدونی من هی دلم میخواس با یکی حرف بزنم هیچکی نبوددXDD


    بالا زدن آستین ها*
    آقا اینجا تو پیامات نمیشه لینک کردT^T
    یا بیا وب خودم یا تنظیماتشو یه دقه عوض کنTTTT
  • Barana
    کلی چیز هست ک تعریف کنیم...یکی یکی اروم اروم😂😂😂

    درستش کردم...راسیاتش ب عشق نظرات میهن گذاشته بودم روی ساده..ولی حالا ساده با htlm کردم..فقط واس خاطر تو😍😂😂😂

    چی چی میخوای لینک کنی؟
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    با اینم نمیشه لینک کرد آخهXDD
    عکساشونوD:
    من میخوام با عکس بهت یاد بدم*نیشخند*
  • Barana
    بیا لینکو گذاشتم😂😆
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    خب خب خب

    نیشخند*

    پنتاگون یه گروه نه نفرست توی کمپانی کیوب. سال 2016 با ده عضو و با آهنگ Gorilla دبیو میکنه ولی سال 2018 ایدان از گروه میره. پنتاگون با یه شوی رقابتی به اسم پنتاگون میکر معرفی میشه و همه اعضا باید یه پنج ضلعی(استعداد، ووکال، رپ و دنس، کار گروهی و طرز فکر) رو کامل میکردن طی یه مراحلی و بعد دبیو میکنن هر ده تاشون^^

    هویی این خوشگله لیدرمونه. خیلی کیوت میزنه آیا؟ نه نچ نچ نچ اصلا این بشر یه ددی هاته._. اکثر آهنگای گروه رو هویی ساخته و قراره بره سربازی:")

    جینهو میدونم منم اولین بار باور نکردم این از همه بزرگتره._. کیوت و کوتاه و موذی و کرم ریزو قاطی کنی جینهو از توش در میادXD در حال حاضر سربازیه.

    هونگسوک کراش کل یونیاXD لعنتی اصن نمیدونی که، یه لحظه کیوت کاوایی ده دقیقه بعد یهو هات میشه خودت میمونیو خودتXD

    شینوون این بشر فوق العادست اصلاXD همه کرم ریزیا و هنرنماییا به رهبری ایشون انجام میشهXD توی پنتاگون میکر هم حذف شد ولی دوباره اضافش کردن*-*

    یووان این پسرمون اصللااااااا به قیافه کیوتش نمیاد روی استیج چی باشه.__. بایس رکر منم هست ضمناXD

    ایدان این پسرمون سال 2018 از کمپانی و گروه جدا شده چون با هیونا قرار میزاره. هیونا و ایدان بهترین و خفن ترین کاپل کیپاپن*-*

    ینان با ویژووال و لیدی کیلر پنتاگون آشنا شین! خیلی جذابه اصن اه:/ چینیه و یه مدت به خاطر سلامتیش با گروه فعالیت نداشت تا اینکه امسال برگشت:")

    یوتو شاهزاده تاکویاکی و پرنسس ژاپنی یونی هاست*-* قربونش برم عشق مامانT_T صداش خیلییی هارده اصن عر:/

    کینو ویژووالش خیلی خیلی خوبه:") دنسر اصلیه و به شدتتت کیوت و بامزه و صافته. جیمین پنتاگونه در واقعXD

    ووسوک مکنه گوگولی درازمونT_T جالبه بگم توی پنتاگون از همه بلند تر مکنست و از همه کوتاه تر هیونگهXD خیلیم مظلومه بچم هیونگاش همش اذیتش میکننXD

  • Barana
    عاقا ایدان چشماش خیلی وحشی وقشنگه..
    ولی کلی سافت شدم با جینهووو**
    اسم خودم بر اساس ماه و سال تولدم میشه جینهو:/😀lee jin ho
     چند تا موزیک ویدیو ها و موزیک ها قشنگشونو بگو برم ببینم..


    ی سوال..اینا ک سربازی میرن..تکلیف فعالیت های گروه چی میشه؟
  •  ❀❥ KIMM PANI❥ ❀ (جنی بیان )

    سلام میشود تبلیغم کنی؟

  • Barana
    حتمممن جنی**
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    خاب ببینن نیهااا

    Shine

    Daisy

    DO or NOT

    Dr.bebe

    Runaway

    Like this

    Violet

    Sha la la

    Gorilla

    همشونو تو وب پنتام که جای وبه گذاشتم*^*


    +در مورد سربازی هم باید بگم بدون اون عضو ادامه میدن:")

    الان هویی و جینهو سربازین،

    کامبک دیزی و دو اور نات جینهو نبود، پروموشن های دو اور نات هم بدون هوییه:)

  • Barana
    عاخ چه قدر سخته توی یه گروه..بعد یه مدت چند نفر برن سربازی...نیازه این قانون برای بعضی ها اصلاح شه واقعا!
    همه قرار نیست این کارا رو یاد بگیرن!چون دوسال یادمیگیرن و بعد فراموششون میشه.هرچه قدرم سربازی خدمت مقدسی باشه همونطور ک توی ایران ..کره یا هرجایی هست..اما بعضی وقتا سنگ اندازی بیش نیست.

    اووووک**میرم همشونو میبینم
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    به به نصف حرفاتو نفهمیدمD::::::

    من به شخصه هدفم برای وبلاگامه. میخوام موزیک ویدیوهارو ساب بزنم، پنتوری ها و لایتز آن هارو بزارم، پست دیفند برای لونا بنویسم،

    این روزا بیشتر درگیر همین چیزام. البته تصمیم گرفتم روی درس و مدرسمم تمرکز کنم یکمXD ولی خو چیزایی مثل آزمون تستی سلام اولویتم نیستنD: فقط باید درس بخونم برا آزمون ورودی سلام:"/

  • Barana
    آآآ خیلیییم خووب!
    پس بزرگترشون کن..یه فندوم رو جمع کن..
    و خب تعدادو بالاتر ببرم.هوم؟
    البته میدونم ک همیشه اینجوری فعالیت ها دامنه Uشکلی دارن.وقتی توی دره یو میریم خسته میشیم..ول میکنیم..بعضیا هم وباشونو میبندن
    برای اینکه به این احوال دچار نشم و دچار نشی
    سعی کن یه سری برنامه کوتاه مدت بزاری..ک مثلا این هفته حتما 2..3 تا پست درباره این موضوع اپلود کنی
    اینجوری فعالیتت مستمر میشه و خب خودتم میدونی..فعالیت مستمر توی یه وبلاگه که اونو به بهترین جاها میرسونه الوووم**


    درست خیلی مهمه؟من قاطی کارام اگر وقت کردم شاید درس هم بخونم!خب وقتی هدف و کار من با سیستم اموزشی در یک مسیر نیست ...وقت تلف کردن چرا؟
    احتمالا تا یک سال اینده دیگه موقعیت رو جوری چیندم ک قانع کنم علاقه ای به ادامه تحصیل ندارم و قرار نیست چیزی که چند نفر خاص اسمشو گذاشتن علم(اسمشووو گذاشتن ها..شاید واقعا علم نیست!)
    برای من مفید باشه.
    ترجیح میدم مغزمو از این اطلاعات مسخره خالی کنم
    و به جاش فکــــر کنم!
    کاری که کم تر کسی توی دنیا اونو انجام میده.
    توام بشین به جاش فکر کن....این چیز های بیشتری  به تو میده تا درس..
    مگر اینکه واقعا استعداد خارق العاده ای توی ی درس خاص داری و ی دانشمندی یا چیزی از توت درمیاد..در غیر این صورت مسخرست ک توی زندانی به اسم تحصیل گیر افتاده باشیم.
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    دقیقاا!!!

    مثلا الان، توی چین و ژاپن سربازی اجباری نیست. ینان و یوتو نیازی ندارن که برن سربازی اما تا نزدیک 9 سال ما نمیتونیم پنتاگونو کامل داشته باشیم! و این خیلی بده"

    حس بدیه..ولی خب همین که میبینیم با وجود سربازی به فکرمونن خوبهTT

  • Barana
    عااااا واقعا؟
    چع قدر ژاپنی ها و چینی ها ملت فهمیده این...
    اینکه توی چین خانوما هم میرن سربازی خیلی عالیه.
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    دقیقا قصد دارم همینکارو بکنم!

    میخوام کاری بکنم کسایی که وارد وبلاگ پنتاگون میشن یه آرشیو کامل ازشون ببینن، دلم میخواد کسایی که تازه وارد فندوم میشن مثل من برای پیدا کردن ویدیوهاشون کلی مشکل نداشته باشن، برای همین حتی با مامان بابام یه دعوای حسابی کردم تا راضی شدن وبلاگمو نگه دارم!

    (لازمه اشاره کنم وقتی دیدم دوباره آلو صدام کردی یه لبخند بزررگگ زدم؟ همه تو بیان آیلین صدام میکنن..دلم برای آلو تنگ شده بودد)

     

    میدونی برای رسیدن به هدف آیندم درس خوندن مهمه. خیلی بهش ربط نداره چیزایی که قراره بخونم اما بازم مهمه. برای همین دارم جون میکنم که توی سلام قبول شم. بعدش راحته. بعد 3 سال دیگه میدونم چی تو اون مدرسه منتظرمهTT

  • Barana
    اصن خودم یه تنه جای همه الو صدات میزنم...خوبه؟😍😋


    خیلی عالیه!!!!
    خسته نشو توی این راه!
    تنبلی نکن!
    همیشه محتوای خوب ازشون تولید کن!
    شیوه ی صحیح تعامل رو یاد بگیر!(اینا همش چیزایین ک نیازن و خوب خوبیش اینه که میتونی یاد بگیریشون )
    و سعی کن طبق اصول درستی پیش بری که باعث دیده شدن وبت بشه.


    ای خداااا...منم فک میکردم مهمه...اما واقعا خیلی از چیزاییو ک اونجا یاد میدن میشه چیزاییشو که میخوایم خودمونم یاد بگیریم.
    :نیازی نبود برم دانشگاه و چند سال صبر کنم و وقت هدر بدم تا یه مدرک ام بی ای بگیرم!من نیازی به تئوری های اونا ندارم!ب جای ی استاد پیدا کردم که کاربردی بهم یاد بده.اون از اون دانشگاه ها فارق التحصیل شده بود...اما فرق این بود که عملا به توصیه هایی که خودش میکرد عمل کرده بود و توی خیلی از سازمان ها کار کرده بود.فک نمیکنم توی هیچ دانشگاهیی توی دنیا باشن ادمایی که به گفته های خودشون عمل کنن.
    و خیلی کمن!
    اینو ترامپ میگه ها...^^میگه معلمی که انتخاب میکنی خیلی مهمه😉😉
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    آره،

    البته همین چییییین خیلی مشکلات خودشم داشت:/

    مثلا یه مدت چین و کره لج کرده بودن با هم، هرچی آیدل چینی بود جمع کردن بردن کشور خودشون نزاشتن فعالیت کنن تو کره.___.

    ینان همیین پارسال برگشت تازه! ییشینگ اکسو هنوزم چینه! ویکتوریا سانگ اف اکس حتی نمیتونه قراردادشو لغو کنه:/

  • Barana
    چین هم خیلی حالش یهو خراب میشه ها...^^
  • Heidi oz

    شت شت شت :/

    ببین روش من و رو امتحان کن اسمش به کتف گرفتن همه چیزه :")

    کلا امسال نمراتم و همه چیزم افت شدید داشت!

    به هرحال امیدوارم اینم رد کنیم هرجوری که هست -_-

     

  • Barana
    اره..من دیگه برام نیست اخه!
    ی مدت که فکر میکردم زهرا...به این نتیجه رسیدم که تو تموم این سال  ها بیشترین حسی که داخلم وجود داشت و باعث درس خوندنم بودم،یه چیزی مثل عذاب وجدان و مسئولیت پذیری بود.
    خجالت میکشیدم معلم بیاد سر کلاس زحمت بکشه و بعد من درس نخونم...

    خوشحالم که این موضوعو فهمیدم.حالا درسته بعد ۱۰سال درس خوندن(چون حدودا یک ساله )...اما همینشم خوشحالم!
    چون دیگه نمیخوام به خاطر این احساساات درس بخونم.و توی این نقطه بود که فهمیدم من رسالتی برای این کار ندارم..و حداقل چیزی که اسمش به نظر تعدادی علم و دانشه به درد من نمیخوره.
    خب به جاش خودم دارم انتخاب میکنم چی یاد بگیرم..با اینکه هنوز مدرسه میرم(انلاین ).ولی خب میخوام کاتش بدم دیگه.سال اینده..یکی از برنامه های اینه.
    بچه های مردم بدونه اینک بفهمن توی چه لوپ مسخره ای گیرن دارن نابود میکنن خودشونو!
    ما انواع لوپ هارو داریم..ولی ترجیح خودم بعد از فهمیدن یه سری حقایق...لوپ هدف گذاریه..تا لوپ زندانی شدن توی سیستمی به نام اموزش.
  • Heidi oz

    وای چقدر پست اپ کردی من ندیدم ..

    فردا باید با حوصله بشینم بخونم😌

     

  • Barana
    بعله😋
  • ROSE RAIN  :)

    سلاممممم خوبی❤😂

  • Barana
    سلااام سلاااام حدیث جااانم
    چطوررری دختر؟
  • اهم اوهوم

    سلام بارون بهاریم

     

     

     

    (صرفا جهت اعلام حضور آمده چون نمیتوانست خوشحالیش را پنهان کند) 

  • Barana
    آسمووووووووووون شَبِ مَنننننننن😍😍😍😍😍
    کجا بوووودی تو؟؟؟
    میدونییی دلم تنگ شده بود براتتت؟؟؟؟اونم خیلیییییی؟؟؟؟
    چرا نمیایییی؟؟؟چرا وبتو حذف کررردی؟؟
    میشه برگردییی؟؟؟

    چطووری خودت؟خووبی؟؟؟خوش میگذره؟همه چی عالیه؟؟؟
    خوش بگذرون آسمون شبم💙💜امیدوارم هر لحظت پر از عشق و حال خوب باشه..بعدم بیشتر بیای😇
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    یسسس ایناشش

  • Barana
    😉
    بلی بلی💋
  • Heidi oz

    خیلی خوبه که به این چیز رسیدی..

    همه بچه ها همین طورین،هرکدوممون یه جور گیر افتادیم.

     

  • Barana
    والا...مگه از 15..16 میلیون نفر همه برای اینن؟؟؟
    خیلی تعداد بالاییییه ها!

  • ROSE RAIN  :)

    عالیممممممممممممم بارانا  تو خوبی با درسا چطور پیش میری من الان چند روزه در میرم از حوندن خیلی خستم اخه ..... وبت پقد فشنگ شده

  • Barana
    مرسی مرسی**


    با درسا؟همینقد که تکلیف هرجلسه روانجام بدم میخونمشون&.&
  • ROSE RAIN  :)

     خوبه منم مث تو

  • Barana
    خداروشکر ک سخت نمیگیریشون💪😆😂😈
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    میبریم؟

    معلومه که میبریم!

    اونا کین؟

    نمیشناسی؟

    استقلالن دیگه،

    تو؟! تو مگه طرفدار تیم مقابلش نبودی؟

    چه فرقی میکنه؟

    بازی ملیه؟

    پس چی که ملیه!

    فکر میکنی دیوونه شدم؟

    اولین بارم که نیست!

    آبیه؟

    چی؟

    دل مردم ایران،

    از آسمونم آبی تره!

  • Barana
    من قلبم درد گرفت ککککککعععع**
    (ههق...!*۰*)
    آره من باور دارم که اونارو میبرن...
    میشناسمشون،اونا پسرای با غیرتِ ایرانن
    چه فرقی میکنه...؟!اره!واقعا فرقی نمیکنه!!!
    نه دیوونه نیستی😭
    اره ابیه...^^

    (رفت دِلی سیر اشک بریزد... )
    (خیلی بی ادبی ک حرفات اشک منو در میارن...)
    بای...!:(
  • BARAN :)

    سیلاااااااااام

     

    من بارانم @_@

     

    فاصله با یک الف

     

    ^-^

     

    خوشبختممممممم

     

    من 1 ماهه تو بیانم تو چی؟

  • Barana
    سلااام**
    ببین من ب تو میگم باروون تو ب من بگو بارووونا
    تا تفاوتی حس شه حداقل😂😂😂

    اره بارونی..منم حدودا دوماهی میشه**
    نزدیک ب همیم😍😂
    من شیش سال میهن بودم...دیگه اونجا خاموشش شد و این هفمین سالیه که وبلاگ نویسی میکنم و اومدم بیان^^
    توام تازه اومدی کلا؟؟ن؟
  • BARAN :)

    اره منم بیان اولین وبلاگم بود

  • Barana
    اولین وبلاگتو خیلی دوس داشته باش**
    حذفش نکن**
    حتی اگه مدتی بی فعالیت میشی هیچوقت این فضارو ترک نکن😶
    اینقدری وبلاگ نویسی دوست داشتنیه که هیچوقت نمیشه حس های خاصی ک اینجا و از ادماش میگیری رو جای دیگه ای تجربه کنی😍💜

    مهم نیست چه قدر ممکنه ناراحت شی یا کسایی که دوستشون داری از اینجا برن...وبلاگ نویسی یکی از قشنگ ترین بخش های زندگیمه که هیچوقت نمیخوام ولش کنم😍😍😍

  • 𝑹𝒚𝒖 𝑳𝒆𝒆

    میگم یه چیزی...

    اون لینکی که برای وب من زدی ادرس یه وب دیگس😹🚶🏻‍♀️

  • Barana
    اره...قاطی پاتی زدم😂
  • Nیک عدد دلتنگ

    سلام بیمعرفففت خوبیی

  • Barana
    میشه از این القاب استفادی نکنی؟
    وقتی که هیچوقت دربارتون از این القاب استفاده نمیکنم؟!
  • Nیک عدد دلتنگ

    قلبم😂

  • Barana
    قلبِ مننن هم😂
  • Nیک عدد دلتنگ

    ویدیوهای صحیفه رو فرستادی؟

  • Barana
    یس یس یسسسس
  • Nیک عدد دلتنگ

    ایشالله لیورپول ببره ف دا هم استقلال ببرهههههه

  • Barana
    آه...قلبم**

  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    این معلمت..خانم عزیزی عجب معلم خفنیه ها!*^*

     

    +بارونمممTT تولد ۵ تا از کراشامههه

  • Barana
    خیلی خففففنه!!به خاطر همین پنج سال تمام شاگردش موندم^^
    الان دو سالی میشه که زبانم که تموم شد دیگه ندیدمش...و حسابی دلتنگشم!!!!



    نههه !!!۵ تا باااهم؟؟؟لهنتی**کیا هسسستن؟؟؟
  • Nیک عدد دلتنگ

    آها هوریووووو

    من مودونم چییییه

    عارف یه بار گفت هوریو😂😂😂

  • Barana
    هَوریو نازی؟😂😂
  • Nیک عدد دلتنگ

    باااارااااااناااااااااااااااا

  • Barana
    نااااااازااانا
    میخواستم قافیه شه فقط 😂😂😂💪
  • Nیک عدد دلتنگ

    به قول نیلو خیلی پیییییییسه😂

    عارف غلامی یه بار یادمع گف هوووریووو

  • Barana
    عاره..غلومبی گفت!
  • Nیک عدد دلتنگ

    بوس😘

    ماچ😗

  • Barana
    نو بوس!نو ماچ!نو تاچ!

  • Nیک عدد دلتنگ

    چرا جوابمو تو وات هنوز تدادییییییی سلییییطههههههه؟؟؟

  • Barana
    سلیطه توویییییییی**
    میدم!
  • Nیک عدد دلتنگ

    هوی خر من🤔😅

    اه یادم رفتع چی میخاسم ببببببگگگگگگممگ

  • Barana
    جانم خره من؟؟؟؟^^
  • Nیک عدد دلتنگ

    هاااا یادمممع اومممممد

    امتحانارو چن شدی؟

  • Barana
    هاندسه:۱۴/۱۴
    حاساباااان:۵.۵/۶
  • Nیک عدد دلتنگ

    و ۸۰ میییییین😂

  • Barana
    جاش!
  • Nیک عدد دلتنگ

    خودم از رندی درش مایارااام

  • Barana
    مااارگ
  • Nیک عدد دلتنگ

    خعلیع درم موخواد بودونم این سه نفره غیر من کییین

    هووووو

    بگین کی هستین اششششنا شییییم

  • Barana
    من باید ی پست بذارم توضیح بدم درباره کامنت دادن:/
    انگار یکم با سبک های دیگه نااشنا تشریف دارن عده ای!
  • گیسو کمند

    سلام عزیزم😊

    پس تو هم یکی از هجرت کننده های به بیان هستی😁

    موفق باشی گلم💐❤

    یه سؤال ؟ همیشه میخوای نظرات پستهات رو بسته بذاری؟ آخه یه جوریه خب!

  • Barana
    اره بابا...بعد شیش سال از خونم پرتم کردن بیرون:/


    راسیاتش میهن بلاگ که بودیم کلا مدل وبم همینجوری بود.و خیلی از وبا البته.فقط فیکس پست باز بود
    البته صفحه نظرات میهن جدا میشد...باکس نظرات بالا بود
    اما بیان://////////////دلم میخواد تو سرش بزنم تو بخش امکانات تعاملش مخصوصا ککامنت:/


    شاید تصمیم بگیرم نظراتو باز کنم:/چون جدیدا حس میکنم بچه های بیان یکم با این شیوه نااشنان(اونایی که تازگیاست وبلاگ نویسی میکنن)
    به خاطر همین احتمالا تغییر رویه بدم.
    اما وسواس دارم...کامنتا ک پخش میشن اعصابم به هم میریزه:/اینو چیکار کنم:/
  • انیتال

    بارانا 

  • Barana
    جان؟
  • *-*

    خوبم تو خوبیㅜ-ㅜ

    میدونی وقتی رفتم وب ایلینو دیدم وب زدی پاشدم قر دادم

    اه لنتیا من هرروز به همه ی وبا سر میزنم شاید یه پست جدید بزارن و یهو دیدم میهن بلاگم پخ پخ

     

    یه ادم مثبت اندیش, اه گاد چقد خاص*^*

    دلم تنگ شده بود برای اسمون شب گفتنات......

    چقدر خوبه که مستقل و شاد زندگی میکنی ...افرین#-#

     

     

    عاااا شاید اصلا وب نزدم ....هرچند واقعا دلم میخواد ولی خب ....

     

     

  • Barana
    منممم عالییییم اسمون شبــم**
    اخ اخ نگو..میهن!واقعا حس یتیم بودن بهم دست داده!

    منم دلم تنگ شده واسه بارون بهاری گفتنات..مخصوصا الان ک بهــاره...^^
    مرسییی عزییز دلم^^

    تو چیکارا میکنی**؟

    خوب تابستون نمییای؟عاقا بیا حداقل چند وقت ی بار..اخر هفته ها چی؟؟هووم؟
    دلم برات تنگ میشه خووب..
  • Amin

    یح فیکسد پستشووو

    چ خفننننعn_n

    بودن انجام دادن داشتن

    من مردم:-P

  • Barana
    اره فرندمم**
    بمیر ک ی بار مردن واسه من کمه😂😂😂
    روزی چهار پنج بار هم بمیری برام باز کمه😂😂😂
  • Amin

    گزارش بدع ببینم;^)

  • Barana
    حسش نیسسس...عاه..امم خب
    همه چی خوووبه!
  • آنیتال

    سلام بارانا جون چطوری عخشم.

    همه چیز روبراهه 

  • Barana
    سلام بهترررین خلق جهان😍
    عالیم عزییییییزم😍
    تو چطوری بانو؟
  • آنیتال

    شما خوب باشی منم خوبم نفسم 😘😘

  • Barana
    فدات عروسک😙😍
  • آنیتال

    سلام تاجی .

    چطوری .

    وبت خوشگل و ناز شده.مثل خودت 

  • Barana
    عااه تنکیوو بستِ مَـــــــــــــــــن**
  • 🖤Taraneh🖤 من یه گنگ خفنم😐☝🏻همزاد جیوو😐🍒 ..

    سلام اونی چطوری؟؟ 

    دلم واست تنگ شده بود :(

  • 🖤Taraneh🖤 من یه گنگ خفنم😐☝🏻همزاد جیوو😐🍒 ..

    سلام اونی چطوری؟؟ 

    دلم واست تنگ شده بود :(

  • Barana
    سلام فندق خوشمزه من..^^اونی عااالیه تو چطوری؟؟؟
    تنگ نشه..من همیشه تو قلبتم!!!
  • 🖤Taraneh🖤 من یه گنگ خفنم😐☝🏻همزاد جیوو😐🍒 ..

    منم شاید خوب :(

    معلومه ک هستی =)))

  • Barana
    چرا  {  خوب:(  }..این شکلیه فندقم..؟ناراحت نباش^^

    (ذوقینگ😍😍😍 )
  • Khadij ‌‌‌‌‌‌

    سلام بر باری

    شناختی گوگول دیگه یا بویام بیزنمت

  • Barana
    بههه داداشممم**
    ن نشناختممممت..بیا بزن ببینم چجوری میخوای بزنی😂
  • Khadij ‌‌‌‌‌‌

    اییی نفس کش اومدم مردیکه با چماق بزنمت😂

    وب مهتاب رو از تو لینکا پیدا کردم آدرس وب بقیه رو میدی؟ 

  • Barana
    عههه عهههه از کی تاحالا با داداش بزرگترررررت درمممیااااافتیییییییییییی؟؟؟؟؟؟

    الوم ک همون ایلین خودمونه
    رویام هم همون رویای خودمونه
    بنفش و نارنجیم هم وب زهرای خودمونه
    سحریم هم وب سحر خودمونه

    اینا فک و فامیلامونن دگ
  • Khadij ‌‌‌‌‌‌

    از اون موقعی که مشقامو انجام نمیدی😁

     

    عه حله بوس

  • Barana
    عههه بیشعووور عوووضی😍😁😂
  • Khadij ‌‌‌‌‌‌

    دلت میاد؟ 🥺

  • Barana
    چرا نیاد _^
    هاها!
  • Countess  007

    عیب نداره عزیز امیدوارم امتحاناتت رو خوب بدی:)

    راستش 

    گلم من میخوام اکانت دیزنی پلاس بخرم تا بتونم سریال لوکی رو زیرنویس کنم و اینجا پخشش کنم برای این کار همین این لینک رو اگه همه کلیک کنند و ویدیو رو ببینند...تموم 

    فقط دو دقیقه وقت میگیره و واسه من خیلی ضروریه

    میخواستم اگه بشه این لینک رو پخشش کنی گلم یا بزاری توی وبت به عنوان پست موقت

    اگه هم نه عیبی نداره راحت بهم بگو من ناراحت نمیشم

  • sophia world

    سلام بارانا .. امیدوارم حالت خوب باشه .. این روزا ایام امتحاناته ...برات حسابییی ارزوی موفقیت دارم 💜💜💜

  • Barana
    سلاااممم اونیی جانم**
    مممرسییییی!!!!
    منم برای تو همینطور زیبــا💜😍😍😍
  • Khadij ‌‌‌‌‌‌

    من به این مظلومی

  • Barana
    هر هر هر:/
    گمشو بببهم تبریک بگو امتحانام تمووم شددددددددد...هووووووهوووووووووووووو
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    سلام عزیزم به وبم سر بزن ، از کیپاپ میزارم ، خوشت اومد فالو کن و کامنتم بزار لطفا۰💜💜 http://badgirldontshipbtsmember.blog.ir/

  • Barana
    حتما یونای عزیزم**
  • رویام/:

    اونیییییی ایلین وب جدید زده لینکشو داری؟

    😐😐😐💔

  • Barana
    یححح دارمممم
    ولی چجوری بهت بدم؟-___-
    یعنی ببین گفت ب کسی ندیم..تو ک شامل کسی نمیشی..پس میام وبت خصوصی میفرسم
    رمز و ایناتو ک یادت نرفته؟؟؟
  • Arisoul

    سلام *^*

    وبت خییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییی کیوته.. *-*♡

    خاطراتت و حرفات و هرچی میذاری خیلی حس خفنی ب آدم میده

    فک کنم آرمی هم هستی عرر :'|~ من دو روزه آرمی شدم 😂

     

    قبلا وب داشتم تو میهن.. خاستم تو بیان ثبت نام کنم نمیشه.. میشه کمکم کنی لطفن *---*

  • Barana
    سلااااممم اریسول**
    مررسی مررررسی عزییزم😍تنککککس💙💜

    عا فک میکردم زیاد حرف میزنم..*ترای تو بی شای..*
    عاره عاره ارمیممم..دو سالیه تقریباااااا😍
    توام؟اوه یححح بیا بغلم لاووووو💜😋

    عایگو عایگو...با من شوووخی نککککن**منم میهننن بوووودم**
    یااااااااااااااااااااااح من گریم میگیره وقتی میبینم یکی از میهنههههههه


    عاره عاره حتتتما!مراحل اولیه رو انجام دادی؟؟؟
  • 𝑹𝒚𝒖 𝑳𝒆𝒆

    اره رمزمو یادمه

  • Barana
    یه خصوصی بده تا ادرسو بهت بدددم**
  • Arisoul

    ذوقمرگ شدم دیدم جواب دادی 😁😍

     

    هیق *^*💜

     

    آره انجام دادم ولی نمیدونم چرا نمتونم کد رو دریافت کنم.. نیمسمسنیمسننسمس

  • Barana
    یااا هانیییی**
    چطووری؟؟؟

    میرم با کوشا ساعی حرف میزنم:/دوستیم باهم اصن😑
    یقشو میگیرم ک چرا کد ارسال نمیشه😂
    عااااا شاید این چند روز درست شه..
    توی خود سایت بیان قسمت هلپ..یا تماس با ما..
    اونجاهارو دیدی؟
  • Arisoul

    عیح *-* 💜خوبم

    خودت چی؟

     

    😁😂

    نو اونجا رو نگا نکردم.. میرم نگا کنم '-'

     

    راسی فک کنم وبتو تو میهن دیدم.. ریوما ایچیزن کلاب نبودش؟ ^-^

     

    +مرسی لاولی *^*❤💜💙💫

     

     

     

     

  • Barana
    تنکس هانیییک**

    اوهوم حتما ببین^^

    اوم..عاره:)
    چند تا پست قبل تر ک بری ی مطلب درباره میهن هست^^


    حالا با همون بلاگیکس ادامه بده سولی!ولی بنظرم اون خیلی بهتتتر بود تا بیان..!
  • Arisoul

    وای ارهههههه بلاگیکس محشره :'||

    اینقد عالیه ک میخام گریه کنم 😬💙

    فقط با این قسمتش خیلی حال کردم ک برا کامنت دادن کد نمیخاد بزنی 😂

     

    مطلبای وبت رو خوندم همشو 😇

     

     

    اوکیه پس *-*♡•°~

  • Barana
    حالا بیا گریه نکن...توت فرنگی بخور

    عیح عاره:/
    میهنم مث صگ کد میخواست هی..:|||||||||


    یاااااااااا مرسییییییییییی
    امیدوارم زندگیت نورانی شده باشه حالا😂😂
  • .★. farzaneh

    بارانا ادرس عوض کردم 

  • Barana
    بله مللحظه میفرمایم فرزان بانو 🤪
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    داداش کجایی

    میصت

    خوبی؟! 

  • Barana
    حیف دلم برات تنگ شده وگرنه با دمپایی از احوالت جویا میشدم..
    بیا بغلم حیف نون احمق
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    یاااا اونوقت میدم آپا شتکت کنه :|

    پریدن بغلت عرر داداش کباثت

  • Barana
    اپا میدونه پسر بزرگش همیشه با ی دلیل منطقی کاریو انجام میده👍😎

    بغل کردن و پس گردنی زددددن🤪
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    نخیر آپا دوردونشو بیشتر دوس داره حرف اونو باور میکنه ن اونی ک ماه ب ماه تو خونه پیدا نمیشه و دست پدرشم در انجام کارهای نیک نمیگیره :|

    ناچ ناچ چ پسر بدی

    بد بوی

    بد برو

     

     

    اشک ریختن و یکی زدن ب شکمت

    حقت بود کباثت

  • Barana
    وخی بریم پیش بابا تا من تکلیفمو با توعه زبون نفهم اسکل معلوم کنمممممممم😐😑😶بددووو:/
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    من نمیاممممممممممم

  • Barana
    خودم میرم
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    برو مث بچه کوچیکا شکایت کن فسقل

  • Barana
    منظورت خودت بودی دگ😂
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    ن دقیقا منظورم خود خودت بودی

     

    #یکم ب خودمون بگیریم ناموصا

  • Barana
    سگ:/
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    ها ها 

  • Barana
    کوفت
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    تو چرا چش دیدن منو نداری ناموصا؟:|

  • Barana
    چون ندارم ندارم..
    منطق خاصی نداره 😎
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    چون تو مخ کوچیکت نمیگنجه

  • Barana
    من خدام:/بی تربیت اگه دامنه بی نهایتی باشه اون منم:/
    دک هد‌‌‌‌...
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    دامنه ی بینهایتیت بخوره ب فرق سرم ک 2 بایت توش جا نمیشه :|

  • Ari
    خیلی زیبا شد... بوی قهوه رو حس نمودم
  • Barana
    عاره.‌.اصن حس کن به ایتالیا سفر کردی😷
  • Ari
    پدسگگگگگگگ.. اتفاقا داشتم قهوه میخوردم و اومدم توی وب قهوه ای تو ( coffee... دچار شک و شبهه نشید)
    والا اونجا کامنتارو پیدا نکردم، شاید بستس
    اماااا
    ورای کلمات خوشحال شدم 💙 حس گم شدگی داشتم و الان...! از لا به لای حرفات میتونم روزنه های خور... چی دارم میگم 😂
    خلاصه خیلی خرییییی 😇🥺💜💜💙💙
  • Barana
    خیلی حس خوبیه با قهوه بیای تو وب من🥹😂
    تو خر ترییییی لعنتیییی😂😎🤩👩‍❤️‍💋‍👩
  • Ari
    آره فک کنم خر باشم چون باز میخوام موهامو رنگ کنم... 😂😂😭🥺❤🧡💛💚💙💜💗
    چطوری خره؟
  • Barana
    واهاااییی رنگ جدیییید🤩
    بعد از رنگش واسم عکس بفرستتتت🌈
    ولی لطفا نزار ماهان چیزیو انتخاب کنه یا دست بزنه🫢

    منننم خوبم.فعلا تا ۵ بهمن خوابگاهم ک امتحانارو بدم..عجیب این ۱۷ روز دوری داره بهم فشار میاره آری:/هیچوقت فکرشو نمیکردم تا این حد فاکینگ سخت باشه دور بودن از منطقه امنت.درهرصورت چالشیه ک انتخابش کردم..اما واقعا داره منو مینماید🤏
  • Ari
    بلی بلی جدییید... و قرار نیست خز باشه! 😎😎
    چشم چشم😗
    نه عامو ماهی بره تو کوچه.. 😁😁 میخوام برم آرایشگاا
    ولی اول باید پریودیم تموم شه :/ عح

    عخییی منم دارم امتحان میدم.. منتهی مدرسه.. ریاضیو پاس کردم میفهمییییییی
    دیگه فیزیک منو می... گ همون
    عای عای عزیزم... حقیقتا نمیدونم دوری سخته یا نه.. چون واقعا دلم میخواد برم ی جای دوووور...
    فکر نکنم فعلا دقیقا درک کنم چی میگی اما تموم میشه گلم.. تموم میشه
    بعدش یه چپتر جدید شرو میشه با یه بارانا که چیزای جدیدی یاد گرفته 🤞🤞💛
    ۱۷ روزم چیزی نی خودتو چس نکن بچه..
    خودم: خدایا امتحانا داره پارم میکنههههههههه

    درهرصورت میدونم تو از این هم عبور خواهی کرد... کاری نیست که بخوای و نتونی انجامش ندی! چون تو... بنی خره ای
  • Barana
    خوبه خووووبه🥹
    پس تموم شدددد زود بروووو!
    میدونی از بدترین چیزای دنیا چیه؟اینکه تو خوابگاه پریود شییییی:/
    خببب..کنکور دی و قداره بدی؟

    عاره..فعلا بزار تحمل کنیم.معتقدم قراره بدتر این حرفا پاره شیم.پس باید تحمل کنیم"-"
    عاح..قلبم تحت تاثیر قرار گرفت کثافت
    به بنی خره نیاز داشتم..گادددد...
    گوساله!
  • Ari
    اوکیه.. بعضیا نزنن زیر قولشون میرم
    پریودی پزوسه عجیبیه کلا.. مخصوصا اگه ندونی کی قراره پریود شی! 😂
    ثبت نام کردم والا ولی گوهم نخوندم. نشد دیگه تیر هست. بازم نشد دی سال بعد. و مابینش باید ببینم چی میخوام... چون هنوزم نمیدونم و سردرگمم و خب این رشته ای که براش ثبت نام کردم همچینی به دلم نمیشینه

    عاره... هنوز دهه دوم زندگیت تموم نشده ها! کلی راه مونده واسه رفتن! کلی جا مونده واسه پاره شدن 😗
    ولی این نباید باعث بشه که سرجامون بشینیم. به هر حال واسه پارگی نخ و سوزن هس دیگه
    فدای شما زباله جون
    ب بنی خره... اوکی 😂😂
    گوساله و مرررگ. ...💞💜
  • Barana
    من میدونم توام مثل من تاریخشو بلد نیستی..پس بیا زر نزنیم🤣
    اوکی.پس سعی کن بتونی چیزی ک میخوای یا تقریبا میخوایو اوکی کنی واسه خودت.چ تو کنکور چ چیزی که میخوای.درنهایت لذت بردن تو مهمه.
    دقیقا میتونیم مسئولیت دوخت و دوز همو به عهده بگیریم😪🫂😂
    گوساله و مرگ و قلب؟
    تو هنوز ترکیبات سمی میزنی عوضی
    من که میدونم تو معتاد شنیدن گوساله از طرف منی.پ چرا اینقد زر میزنی؟

  • Ari
    اصا یبار مامانم اینقد غر زد گفتم اوکی یادداشت میکنم... دیدم چند ماهی الکی واس خودش هروقت خواست میاد گفتم گور پدرت 🤣
    زبان انگلیسی زیباست و میتونم دوسش داشته باشم هرچند حس میکنم علاقه اولم نی
    ولی خب بسه دیگه... عه
    عزیزززززم 😂😂😱💜🧒💩
    ولم کن باو 😂🐮
    خودت چرا اینقد زر نمیزنی اصن؟
  • Barana
    گیو می ع های فایو🫢😂
    الان ایم پریود و در حال مرگ..صبح تا امتحان ریاضی دادم فرار کردم و برگشتم خوابگاهههه-___-یه لحظه ننیتونستم وایسم..اینقد حس سگی داشت..بعدش،در حد سگ سوووز میاد


    درسته..قرار نیست علاقه به خورد خودت بدی..قراره پیداش کنی!
    ادم پریود زر نمیزنه ..عررر میزززنه
    میفمییییی؟؟؟
    فحاقدثدستفجج۴۹ه۹خ۸وحبحبحبخلخاتاحو
    اریزو
    کی قراره بمیری؟
    تاریخ بده میخ بیام سر خاکت🤙
  • Ari
    یاییی 😂🤚🖐
    حتی اینجا ام سرده :/ چارلا پتو دورمه
    چقد پریودی بدهههه... البته واسه تورو یادمه اصا این چندروزو از کار میوفتی :// عهعع
    واسه من ی دوره خوبه.. 🙂 دوتا بده 🥲🥲 کلا من از ناحیه دیگه ای اینقد خونریزی میکردم میمردم :/ فک کنم سه تا نواربهداشتیو باهم استفاده میکنما بازم کثیف میشم

    حس می‌کنم باید همه چیو امتحان کنم تا بفهمم چی میخوام! من دوست داشتم مترجم شم و زبان انگلیسی خوبه..(کلابا نوشتنش، حرف زدنش، شنیدنش و همه چیزش حال میکنم(غرب زده هیهیهیهیی)) ولی میدونی... این چیزیه که میخوام؟ نمیدونم!

    پریود بدبخت... ی دوستی داشتم هروقت پریود میشد پسرارو نفرین میکرد که چرا اونا پریود نمیشن :/ آخه بیشعووور مگه تقصیر اوناست تو پریود میشی؟!
    ژان
    برو عامو دردت زیاده نمیفهمی چی میگی. من بمیرم تو زنده نمیمونی که
  • Barana
    اصولا همیشه نه..ولی این دقیقا از نوع های افسانه ایه که بهت میگفتم قبلش نفس هم نمیکشم-__-
    عا..منم قبلیاش خوب بود..ولی دقیقا همین دفعه باید تو خوابگاه منو بنماید
    (حتی رو حرف زدنم هم تاثیر گذاشته..ضعف اعصابو حس میکنم...)

    پس ی تایمی امتحانش کن.تو تا نری تست کنی نمیفهمی این واقعا همونه یا نه.
    و بو نشستن و فکر کردن هم قرار نیست بفهمی
    اوکی؟

    من واقعا درد رو فحش دادنم..راه رفتنم..اخلاقم تاثیر گذاشته و تا ۲۴ ساعت اینده همینه که هست
    از باریستایی فعلا لفت مبدم تا بوونم سر پا شم
    الانم میخوام برم لونه کنم..ولی نمیتونم چون باید غذا بپزم.هعی:/
  • Ari
    اینم شانس تویه.. منم یادمه هروقت میرفتیم مسافرت پریود میشدم

    باشه مامان جون.. مشکل اینجاست که امتحانش کردم و خوشمم اومده.. ولی باز یه حسی میگه نه! این اون اشتیاقه و ذوقه رو بهت نمیده. میفهمی چی میگم؟ البته اگه پریودی بهت اجازه بده چیزیو بفهمی 🤭🤣😈😈

    از طرز تایپ کردنت مشخصه داری میمیری
    کوفت بخور.. (همون نوش جان و این حرفا)
  • Barana
    در جوابت باید انواع فحش هارو بنویسم..
    ولی چون لیدی متشخصی هستم نمنویسم....
  • Ari
    عاا یه ۶۰ روز پیش بم گفتی گوگل چتو دانلود کنم؟ من الان دیدمش :/ این کار میکنه؟
  • Barana
    ب کودوم ایمیلم؟
  • Ari
    عه پشمام کار میکنه
  • Barana
    یعس.کار میکنه
    همون هنگوته سگیه
  • Ari
    مثکه بهت پیام دادم
  • Barana
    پیامی نیومده...
    ببین ایکونش علامت پیام سبز رنگ داره دیگ؟
  • Ari
    گمونم باید ریکوُستارو ببینیا! ب فاطمه هه
  • Barana
    اوکیه
  • Ari
    ریکوئست* :)))
    اوکی اگه نشد این منم: justtakesthimbored@gmail.com (وقتی گوگل هر آدرس گوهیو که میزنی قبول نمیکنه)
  • Barana
    ادس ایمیلت داره پودرم میکنه🫠
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی