درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۵ ق.ظ
  • ۵۵۰ : views
  • ۲۸ : Comments
  • : Categories

هر آنچـه که یک آرمــی واسه کامبک فردا احتیاج داره-آر یو ردی؟-

خب خب.نه جولای فرا رسیـــد!اول اینکه آرمـیا روزمـــون مبآآآآآآرک^^

و حالا میریم سراغ قسمت مهم تــــــر!

فردا 8ونیم صبح به وقت ایران بـی تـی اس با نسخه فیزیکال butter و سینگل permission to danceبه علاوه موزیک ویدیوعه همین اهنگ کامبک داره.

پلتفرم های مهممون که مثل همیشه اسپاتیفای،یوتیوب،اپل میوزیک،شزم و .. هستن.خودتون قطعا بهتر از من میدونین چجوری استریم بزنین که حساب بشه و قطعا میدونین اهداف کامبک چیا هستن.پس لطفا تا قبل هشت و نیم توی هر نرم افزاری که میتونید اکانت هاتونو اماده کنید.پرمیوم بودن اونقدرا هم مهم نیست پس حتی اگه توانایی انلاین شدن ندارید رمزاکانت هاتونو به دوستاتون بدید^^

وقت واسه عر زدن سر موزیک ویدیو و اهنگ و همه چیز زیاده.وقت واسه چت کردن و تحلیل هم بعدا داریم^^پس بیاین وقتی پسرامون واسه روز تولد ما زحمت میکشن و اهنگ جدید ریلیز میکنن ما هم جبرانش کنیم.فقط 24 ساعت اول مهم نیست،باتر 6 هفته تمام نامبر وان هات صد بود،پس بیاین مطمئن شیم که خیلی بیشتر از 7-8 هفته روی استریم تو پلتفرم های مختلف تمرکز میکنیم.با هم قطعا موفق میشیم!

آرمـــی،بیاین روز تولدمون به پسـرامون هدیه بدیم و بابت به وجود اومدنمون ازشون تشکـر کنیم!

بوراااااااااااااااااااهــــــه

۲۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    لتسسسس دوووو ایتتتتتتت

  • Barana
    ع دیشب خوابم نمیبررررررررد:/
    ولی لتس دو ایت دیگه😍😍
  • ☆   ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

    عررررررررررررر

  • Barana
    عرررررررررررررررررررررر تررررررررررررر
  • ☆   ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

    تهیونگ هم قراره با دوتا از دوستاش همکاری کنه 

  • Barana
    عااااره دیروز خبرااااااااااااااااااااااا رو خوننننننننننننندم:/
    تلفیق پارک هیون شیک و تهیونگ حتما چیز جذاب و مرگ اوری میشه نه؟
    من نمیخوام دیگه ادامه بدممممممممم
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    عرررررررررر دیدی اهنگش چقدر قشنگ بوووووووووود..
  • Barana
    من هنوززز در حال پاک کردن اشک هایم میبااااشممممم..هقققق...یکی بیاد منو بغللل کنه عرررررررررر بزززنیممممم
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    من که خیلی وقته دیگه به اون صورت بی تی اسو دنبال نمیکنم و اگه نوتیف یوتیوب نمیومد نمیدونستم ام وی داریم:

     

    حالا بین استریمام اینم استریم میزنم:>

  • Barana
    اصا بیا من خودم نوتیف یوتیوبم😂


    وی دونت نید پرمیژن تو دنــس!!!!!!
  • ☆   ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

    منم دیروز خوندم تو اینستا "^"

    آره خیلی جذاب میشه مرگ آوره #^#

    چیو؟

  • Barana
    صوفی مثل اینکه ی جور حمایت از اون خوانندهست اره؟؟؟؟
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    الان تنها چیزی که تو مغزمه اینه : نا نا نا نا نا
  • Barana
    da nena na na da nena nana
    we dont need permission to dance...

    حالا بیا وسط پرمیژن تو دنس پـــــارتـــــی بگیریم😎😎😍😍😋😜😜
    😜😘😘😘😇😆😊✌✌🙌😻😻🤘🤘
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    بیا بغلمممممم با هم عرررررررررر بزنیم
  • Barana
    عرررررررررررررر
    عرررررررر تررررررررررررررررر
    خیلییی خیلییییییییییییییییییییی عرررررررررتررررررررررر
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    ☆ تهیونگ هم قراره با دوتا از دوستاش همکاری کنه ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯 .. قراره چه همکاری ای کنه ؟ منظورم اینه که بازیگری یا خوانندگی میخواد کنه ؟
  • Barana
    نه قراره تو موزیک ویدیوش باشه.
    ته و پارک هیون شیگ همون پسره ک تو هوارانگ بود..
    قراره تو ام وی یه خواننده باشن.
  • grim boy

    روزتون مبارک 😍💜

  • Barana
    بله بلللله
    روووووووووز تووووولدم اینقد خوشحال نیسم ک 9 جولااای خوووشحالم🤘
    تشکرررررررر میشووووووود
    سپاساااات فراواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانااااااااااااااااات😘😍😌

    (ایندفعه سعی کردم مث ادم تشکر کنم)
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    بارانا میگم تو توی گروه بیانیون اعظم توی روبیکا عضوی ؟ من همین امروز عضو شدم
  • Barana
    نه عزیزم من اصن روبیک ندارمم!گوشیم نمیکشه دیگه اگه بخوام اونو نصب کنم😂
    چه جاذاب.نمیدونستم بچه ها روبیکا هم هستن😁
    حالا اگ میخوای شماره بدم..واتساپ یا تل هر دوجا هستم...
    شماره خونه هم میخوای هست..
    دیگه هرکودوم راحتی..
    فقط یکیشو بردار کمرم درد گرفت😂😁
  • hadis:)♡ >"<

    خوبی دخدر؟@_@

  • Barana
    عااااره عشق مننن**
    چطوووری تو زیبااا؟
    خوبببی ؟؟؟؟
    رو به راهی؟
    اوکککیِ اوووکی؟
    *ماچ هاااای فراوااااااااااااااااان*
  • hadis:)♡ >"<

    شکر خوب بمومی✨💛

  • Barana
    درساتو میخونی حدیثی؟
  • ارمی ال ( دو اتیشهه )
    ولی من دیگه از گروه اومدم بیرون .. اخه هیچ کدم از اونایی که من میشناختم اونجا نبودن اسماشونو عوض کرده بودن منم نشناختمشون
  • Barana
    اوهوم..ولی تهش روبیکا خیلی فضا میخواد:/
    من قد واتساپ و اسپاتیفای و تلگ جا دارم..ن بیشتر ن کم تر😎
    بزن ب افتخارم😂😂
  • hadis:)♡ >"<

    اره میخونم....

  • Barana
    راستی ی چیزیو فهمیدم و میخواستم بگم بت حدیثیم..
    تو فقط انجامش بده..انگیزه سر و کلش پیدا میشه
    بعد باز ادامه میدی و ادامه میدی...
    پس موووفق باشی حساابی لاو**
  • ☆   ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

    نمدونم ول گفتن بخاطر دوستی شونه نه حمایت 😌

  • Barana
    هر چی پسر خشگل تو کره پیدا میشه(کی درا) هم ک هستن..پروردگارا..یا مای گادددد...
    من خیلی از پارک سوجون خوشم میاد..اونم هسسست انگاری😎
  • 𝓡𝓞𝓢𝓔 𝓡𝓪𝓘𝓝 =•=

    :)باشه ممنون

  • Barana
    ^^
  • Jamais Vu

    های 

    خوبی؟! 

    من دخترتم •~•

  • Barana
    سلااااااااااااام**
    خوبم..
    ایییگوووو
    دختتتترم😍😍😍
    اسمت..؟

    قبلش ب بغل ب بابا بده..
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    سیلام💕 خوبید شوما؟ به وبم سر بزن ، دوست داشتی فالو کن و کامنتم بزار لاو💜⛓  http://badgirldontshipbtsmember.blog.ir/

  • Barana
    سلام عزیزم^^
    ممنون
    باشه گلم
    حتما لابلی^^
  • Li^ ^li

    اوپاااااااااااا سلانممممممگمم

    خوبییییییییی

    دلم برات تنگیده بید😁❤❤

  • Barana
    سلام ابژی قیشنگ مننن**
    عایگو..نات بد..
    تو چطوری..؟

    منم عزیزم..😍خوش میگذرهه؟

  • Li^ ^li

    گاد چجوری سلام زو نوشتن من😐😂

    من خوبم

     

    بگی نگی خوش میگدره اوپا

    تو چی😂🍭

  • Barana
    نو پرابلم عزیزم..**

    همیشه خوش بگذرون دونسنگ جذابــم😍😋

    منم خوبم..بابامونو بیابم عالی تر میشم..
    عا راستی..خواهر شوهر شدی..
  • Li^ ^li

    دلم براش تنگ شد💔❤

     

    چی شدم😐🍭

    خواهر شوهر کی

    اوپا زن گرفتی😍😍🍭

  • Barana
    منم..دو هفته ای نتونستم درست و حسابی بیام..
    بعد الان ک اومدم با چنین شوک هایی روبه روام..

    عام نمیدونم میشناسیش یا ن..
    اصلا میخواستم بیام معرفی کنم..تاریخ جشن مشخص کنیم..بعد..
    هیچی دگ..الان دد نیست.
  • Li^ ^li

    اوپا من نفهمیدم😐🍭

    الان عروسیتون کیه؟

    این که شهلاس 

    اخرین پستش این بود که می خواد یره:(

  • Barana
    الان فعلا معلوم نیست..ببین ما مزدوج شدیم..ولی مراسم و اینا هنوز نگرفتیم..اوکی؟
    اره لیدی جذابم دو اسمه تشریف داره یا باید بگم زهرا یا بگم همون شهلا

    عاره...ولی میاد:/(میارمش.. )
    البته خودم وات باهاش در ارتباطم چون ک اینجا کم تر میادش
  • Jamais Vu

    هااای 

    فافام 

    دختر شهلاو •~• 

     

    بغلللل آپاااا...💕

  • Barana
    فافااااا😍
    اها پس فکر کنم تو گروه خانوادگیمون نیستی..شایدم هستی ولی ام نشدی..
    آیگووو😍من خیلی دختریییما😈😎
    عاا فافای بابا..دیدم تو وب اونی کوین پستشو..مثل اینکه ب خاطر کنکور کم تر میای اره؟
    منم خودم مثل تو کنکوریم امسال..
    دخترم هر اتفاقی ک بیافته لطفا حواست حسابی به خودت باشه..تو بهترین چیزارو میتونی به دست بیاری وقتی بخوایشون..البته دختر منیییا😍پس قبلش حواست جمع ب خودت باشه..اپا و اوما رو نگران نکنیا!!!یادت باشه ی وقتایی ک خسته شدی اپات اینجا هست ک بغلت کنه و بهت انرژی بده دختریم..😍💜💙
  • Li^ ^li

    عه خوب مبارکهههه🥳🥳🥳🥳

    شیرینی ما یادت نره شیرینی ما یادت نره😂💃

  • Barana
    تنکس تنکس😍😎
    چشم آبژی جذابم..و خواهر شوهر جذاب تر..😜😈
  • Li^ ^li

    چه باحاله خواهر شوهر باشی😂💃

  • Barana
    نه لیلی جونممم..از اون باحال تر عمههه شددددنه😍
    تبریک میگم این رخداد فرخنده رو بهتت عمه جانن😋
  • Li^ ^li

    عمه کیا شدم من اوپا😂🥳

  • Barana
    خیلیییین
    باید بپرسم وباشونو😂😎
    ولی همشونو احتمالا میشناسی
  • Li^ ^li

    حتما اسماشونو بهم بگو اوپا😂🥳

  • Barana
    ششم ابژی ژان**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی