درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ
  • ۱۸۲ : views
  • ۱۰ : Comments

صحبت های مدیر کافه پس از افتتاح مجدد

روزها و ماه های سختی گذشتن .... و البته به این معنا نیست که دوران سخت تموم شده

باریستای کافه فقط تصمیم گرفت باورشو تغییر بده

کاری به قبل ندارم اما الان فقط دوتا چیز رو میدونم

اول اینکه درد برای انگیزه داشتن نیازه 

و دوم اینکه جای هر درد با دردی بزگتر تسکین پیدا میکنه

و این تنها پارادوکسیه که با قبول کردنش روحمو از متلاشی شدن نجات دادم. اینبار نتونستم باز لبخند بزنم و بگم درست میشه.دقیقا مثل اونجایی که هالزی میگه

I've been trying all my life

To separate the time

In between the having it all and giving it up

فقط تونستم ادامه بدم..همین!

قرار نیست دیگه..هیچوقت...حالم مثل قبل خوب باشه

چون احساس میکنم 'خوب' برام متفاوت تر شده.

از آدما متنفر شدم!و با شیطان های توی سرم آشنا تر...

شرایط بغرنج‌تر شد وقتی که دست دوستی باهاشون دادم و اینبار تاریکی هام دستمو گرفتن...اونا بد نیستن!

فقط بخشی از منن که بی استفاده بودن..اونا ترسناک نیستن،بیش از تصور من میتونن بهم قدرت جنگیدن بدن..

و من به هر دو نیمه ام برای ادامه دادن نیاز دارم.

.

سلام‌. کافه بازگشایی شد!بله!و بالاخره با تم جدید!

به کافه جدیدم خوش اومدید

قراره لیستی به اسم مشتری های VIP داشته باشیم

ادرس وب،تغییر کرد،از ارائه سرویس به یک سری از مشتری های قدیمی، خسته شدم و کنارشون گذاشتم!:)

بیاین فکر کنیم یه طلسم برای مخفی شدنه..

فقط بعضیا از وجود کافه خبر دارن!

چون دیگه نیازی ندارم تا دیده بشم.

۱۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Solace (ایده ای ندارم واقعا براش)
    -ع ع ع  بارانا زشته وبتم مث خودت زشت کردی؟😔😂
    + وای بامزه کاشکی دوتا بودی🙄 (دیدن برا بار هزارم ، زوم کردن برا بار هفصدم، از شدت ذوق پرواز ب مریخ ، جیغ کشیدن تا پاریس، به زیبایی خودت شده دیگه ببین چقد زیباس لیدی☕💜 )
    موندم چ آدم مهربون و خوش سلیقه و پایه ای بهت کمک کرده واسه قالبت چقد آدم خوبی بودههه واییی شیز سو فاکینگ کولللل😎🍻
    خو آره همین دیگه مبارکت نباشه خیلیم زشته ....حالا دیگه جرئت داری ب من بگو روح نباش کامنت بزار...🤡🔪
    * کوبیدن بریک زمانی تو سرت ، تو مارو واسه این انقد منتظر گذاشتی چُ چُ

  • Barana
    سلام سولیس عزیزم..کنچانا؟
    اولین کامنتتو بعد یک سال(ام آی رایت؟) تبریک میگم..مزین کرررردی اینجارو

    اره مررردم...ایشون در انتخاب طرح ها و عکس ها کاملا دخیل بوده...سولیس من خوش سلیقه نباشه کی باشه؟

    دیگه داری ب مرحله تخریب میرسی..باید تعداد کلمات کامنتارو محدود کنم😂👋
  • Brilli .Shr
    چقدر اینجا زیبا شدههه.
  • Barana
    سلام سحربانو✨️
    آسمون تابستونت ابریه یا افتابی؟

    خوشحالم که از نظرت قشنگه💜
  • Solace
    هایی...
    آره دیگه حدودا ی ساله عین روح اینجاها پرسه میزدم ، کلا بودم برا خودم 😂
    عه من نگفتم ریا نشه ،-،
    محدود کن ! ن محدود کن ببینم چیکار میتونی بکنی؟ منو نمیتونی محدود کنی با ماژیک رو کلت مینویسم یوهاهاها🔪
  • Barana
    الان اینجا دقیقا شبیه پرایوت روم شده دیگه..
    اصن اینقد خوووشحالم

    محدووود میکنممم..فقط بعدش به قتل میرسم ب دستت،کافم بدون باریستا میشه
  • Solace
    خب پس من میروم تو هم میتونی تو پرایوت رومت ریلکس کنی :) دیگه از مشتری هایی ک قدر تلخی اسپرسو بوی سردشو نمیدونن نیست راحت باش!

  • Barana
    عاااااح...
    پری..کاش زودتر ادرس وبمو عوض میکردم:/
    نمیدونم،از خیلی چیزا گذشتم
    ولی گذشتن ازشون راحتم کرد
  • Solace
    خبری رو جا انداختم😂
    بدم میاد پروفایل ندارم تازه انگار ی مرده ۴۰ ساله رو گذاشته :/
  • Barana
    فاااااک اگه کوشا ساعی این حرفتووو میخوند

    ببین ی کاری کن..
    اکانت داشتم فقط در صورت وبلاگ داشتنه
    تو بساز اکانتتو
    ولی مثلا تو تنظیمات نمایش ادرس وبو غیر فعال کن..اصلا کاریم نداری بهش که
    فقط دیزاین نظر دادنت ثابته
    نیازم نیست هربار از اول همه چیزو وارد کنی
  • Brilli .Shr
    آفتابی ویتسنثمثچ
  • Barana
    پر از ابرای پنبه ای گوگولی سفیید؟
    خببب خیلی خوبه**
  • Brilli .Shr
    آرهههه*-* هیهیهی
  • Barana
    سحریییییی ی سوال
    اکسوالی؟
    میشه ی سری اهنگایی که رپ های چانیولی خیلی جذابن توش(اصن این پسر بخونه خوب نباشههه؟) رو بهم معرفی کنی؟
  • Solace
    سکوت میکنم ... هی من حرص میخوردم بعد تو جوگیر شده بودی ... حالا هم پری و مرگ
    حالا طرف کی هست؟ 😂 باید آدم انتقاد پذیری باشه عزیزم
    قبلا رفتم برای انجام اینکار بعد دیدم فرم عضویتش خیلی طولانیه خیلیییی منم ک گشاد بعد تازه میگف موافقت کن من با خودم هنوز موافقت نکردم با موافقتنامه بی کیفیت تو موافقت کنم ... حاضرم این مرده ۴۰ ساله و وارد کردن همه چی از اولو تحمل کنم😁
  • Barana
    موسس بیانه یه جورایی😂
    اولین کامنت وبامون مال اونه البته رباته ک کامنت میزاره
    اینم حرفیه🥲
  • Brilli .Shr
    آره مگه میشه نباشممم.
    Nothin , don't make money, cream soda
    کریم سودا که آهنگ گروهیه ولی رپ چانیول اصن بی‌نظیره اونجا (حتی سهون)
    آها رپش تو obsession هم فوق‌العاده‌ستتت
  • Barana
    تنکسسس...*میدوعه بره گوش بدددده*
  • Pary
    عاها!

    خب آقای کوشا ساعی (چ اسم کیوتی داره)
    میشه لطفا رو بخش کامنت کار کنین خیلی نیاز ب کار کردن داره .
    اینو ب دستش برسون^~^
  • Barana
    و منی که ب نظرم میهن و بخش نظراتش خیلی فرندلی تر بودن...
    فک کنم بیان یه بخش پیشنهادات و اینا داشت#-#
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی