درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۳۰ ب.ظ
  • ۱۸۴ : views
  • ۸ : Comments
  • : Categories

یه حسِ زیادی خووووب✌️

اینکه الان رسما اولین جلسه رو با تمام اعضای تیم برگزار کردیم

درباره محتوا بحث کردیم،نظراتشونو همه گفتن،اصلاح کردیم،گسترش دادیم

و حس کردیم توی سیل موضوعات داریم گم میشیم اما دوباره به خط اصلی برگشتیم...

همـــــــهههه شوق و ذوق اولین جلسه کاری رو توی قلبم نگه میدارم

چون الان،رســما...

یـه مدیــر کسـب و کــارم.

و یه شریک فوق العاده و یه تیم فوق العاده دارم.این اولین گامم برای تبدیل شدن از یه مدیــر به یه رهبــر واقعـیه و خب،من تمــام تلاشمو میکنـم که

شکست بخورم

و

یاد بگیرم!

29فروردین ماه 1400

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  •  𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓   𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    چقد عالی^^

  • Barana
    بلی بلی^^

    شاید باورت نشه..(ولی ابهتِتو میخوام الگوبرداری کنم😂😂)
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    *-*

  • Barana
    **

    شکلکای من بدون دماغن:/😂😂😂
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    اون دهنه😐🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

  • Barana
    پ چرا من دماغ میبینمشون...؟!://///
    چرا اخههه
    ن وااااقعا چرا:/
    من از ازل هیچوقت دهن نمیدیدم😑😂همیشه فکر میکردم دماغه😂😂😂😂
    واهیییی...یکی از شاهکارام رو شد 😂
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    😐😐من موندم تو چطور اونو دماغ میبینی؟😂😂😂😂

    وایییی خادااااا

  • Barana
    خودمم نمیدونم:/
    شاید چون تو نگاه اول دهن ندیدمش دیگه هیچوقت نتونستم😂😂
    #اثر_هاله

    هیچی نگو اصن میخوام برم محححو شمممم😂😂😂
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    نه باو مهم نیس 😂😂 

  • Barana
    ولی واقعا دماغ و دهن خیلی فرقققشونه😂

    +۱۰ونیم کلاس فیزیکم توی اسکای عه:/ینیا:/
    تازه جلسه قبلشو هم گوششش ندادددم"."
    هیییع!:/چ کنم😂😂😂
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    -_-صد در صد .. این دهنه ها😂😂😄

     

    اوههه 😐😐

    منم ی جلسه ریاضیو گوش ندادم 

    امروز کنفرانس دارم 

    فردا امتحان ۱۱ درسی😥

  • Barana
    نه عاقا اینو واقعا میدونم که دهنه😂😂😂

    عالی بدی کنفرانسسستو**
    اونم خوب بخووون**

    ( وسط اینجا خون دماغ شدنم چی بود واقعا...!!! )
  • 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ

    😂😂خدایا شکرت 

     

    چمش*-* 

     

    جررررر وای خوبی؟؟

  •  𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓   𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    اووویههه به به😂😂

  • Barana
    چه چه 😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی